Snelle hartslag, vermoeidheid

Hoi,

Ik heb altijd al een wat snellere hartslag gehad dan dat zou moeten. Meestal lag mijn hartslag tussen de 90 en 100 in rust met een goede bloeddruk. Als ik sport gaat mijn hartslag heel erg omhoog en word ik er behoorlijk duizelig van. Het duurt super lang dat mijn hartslag weer terug valt naar wat ie in rust is. Mijn huisarts heeft er nooit iets mee gedaan omdat ie niet boven de 100 komt, en volgens hem niet zo veel kwaad kan.

Ik ben van de week bij de internist geweest na een doorverwijzing van de uroloog, ik loop al een tijd rond met vermoeidheidsklachten en na bloedonderzoeken niet echt een duidelijke oorzaak. De internist heeft bevestigd dat mijn bloeddruk goed is en mijn hartslag echt wel hoog is. Ik had een hartslag van 111 in rust. Omdat ik daadwerkelijk klachten heb met sporten heeft hij besloten dat ik een longfoto moest maken en een hartfilmpje. Ook is er uitgebreid bloedgeprikt. Mijn schildklier werkt nog niet te langzaam maar er is wel meer schildklier hormoon nodig, mijn TSH is 6,2 en FT4 lag in het laag normaal. Ik ben onder andere nog eens op de schildklier geprikt, ook op antistoffen daarvoor. Nu prikken ze ook onder andere op b12, en andere vitamines.

Wat kan ik tegen mijn klachten doen? Uiteraard zal ik dit ook bespreken als ik de uitslagen krijg van de arts.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/stel-hier-al-je-medische-vragen-145318.3475.html

Mag in dit topic!

slotje.