Snel vraagje!

Het klinkt vast heel lui, maar ik heb een heel snel vraagje. Is de stamp nail art set van essence nog te koop bij de kruidvat? Mijn vriendin heeft hem en ik wil hem ook en ik ga morgen weg op vakantie, dus dan kan ik hem snel even halen!

Bij mijn kruidvat als goed is wel, maar ik weet niet of dat bij alle kruidvat’s zo is?

Ik heb hem nog geen twee weken geleden gekocht, volgens mij. Dus ik denk dat ze er nog wel zijn hoor.

Ik heb die en hij werkt voor geen meter…
Maar dat zal wel aan die van mij liggen, die ik trouwens ook van het Kruidvat heb.
Want bij bijna iedereen werkt 'ie wel… En nee, het ligt niet aan de plastiekjes

Ohja, sorry…
Nog een antwoord op je vraag ; Geen idee.

niet bij alle kruidvat’s, sommige hebben een groter assortiment van essence
dus up.

in roosendaal wel…

Ja. hij werd zelfs vandaag hier nog bijgevult :slightly_smiling_face:

Bij mij werkte hij eerst ook niet, maar nu heel goed! 'T lag volgens mij aan de techniek. Je zegt dat het niet ligt aan het plastic maar weet je zeker dat je ál het plastic er af hebt? (bij sommigen zit er nog een flinterdun laagje die je niet ziet) Ik pak de scraper en zet m rechtop het ijzeren rondje. Dan doe ik m schuin naar de kant toe waar ik de scraper overheen wil halen (zodat ie dan dus schuin staat), dan schuif ik de scraper heel snel over de afbeelding. Dan pak ik snel de stempel en druk heel kort best hard op de afbeelding. Als het goed is werkt het zo :] Misschien ligt het ook aan de nagellak? Hopelijk heb je er wat aan ;]