Snel vettig haar!

Hey CrazySweetGirl09 hier…

Ik heb altijd snel vettig haar, ik snap niet waarom!
Soms was ik het wel elke dag, maar als ik het dan is vergeet de 2de dag is het al vettig!

En ik heb nogal kort haar, dus opsteken helpt dan niet echt!

Tips voor minder vettig haar ?

Begin met zo weinig mogelijk je haar te wassen ook al is het vettig. Hier wordt je haar sneller vet van. Als je je haar weinig wast wordt het minder snel vet.
Stel je haar wassen uit door droogshampoo te gebruiken (of babypoeder). En als je thuis bent maakt het niet veel uit dat je het vettig is toch.

2x per week wassen is genoeg. Je haar word snel vet omdat je haar gewent is aan het elke dag wassen.

Je haar ongeveer 2 á 3 x perweek wassen, en tussen de wasbeurten door droogshampoo gebruiken als je haar vet word.

Minder wassen en geen producten in je haar doen als het droog is

Werkt de droogshampoo van Andrelon echt tegen vettig haar?
En zoja, hoeveel kost ie? Alvast bedankt!xxx

NIET met je handen in je haar zitten, echt helemaal NIET, en als je thuis bent doe het in staart of knot, zo heb ik zelf gemerkt dat het echt paar dagen meee kan gaan.

deze shampoo gebruiken.

Zoals al eerder vermeld: zo weinig mogelijk in je haar zitten en zo min mogelijk wassen. Vermijd shampoo met siliconen. Zelf was ik mijn haar om de dag, heb geprobeerd het minder vaak te wassen maar dat werkt écht niet bij mij. Oh, en droogshampoo van Batiste doet wonderen, is goedkoop en ruikt heerlijk.

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar mijn haar blijft maar vettig worden. Ik word er echt gek van .

Rond de 5 euro voor een normale en de mini is 2,50 dacht ik. Werkt goed, je ziet niks meer van vet haar :grinning:

Je haar minder wassen, begin met afbouwen naar om de dag en daarna naar om de drie dagen (;

inderdaad niet met je handen aan je haar zitten, vind dat zelf heel moeilijk haha. En proberen af te bouwen met wassen

Andrélon ‘natuurlijk puur: Zuiver & Zen’ gebruiken en tussen wasbeurten de ‘haar opfrisser’ van dezelfde lijn. Er zitten geen siliconen, parabenen of kleurstoffen in, en is dus speciaal gemaakt voor slap en vettig haar. Werkt voor mij ook echt perfect.
(Ik gebruikte vroeger veel droog shampoo, maar dat maakte mijn haar later nog vetter.)

Minder wassen, en wat bij mij heel erg hielp is per douchebeurt 2x je haar wassen. Ik weet niet of je dat al doet?

Dankjewel!:slight_smile:

Ik hoorde dat als je het als je het gaat wassen 2 x wast, dat het dan langer schoon blijft. Weet niet precies meer hoe dat komt, maar had er geloof ik mee te maken dat het vet de 1e keer loskomt, en bij de 2e keer echt uit je haar gaat ofzoiets. Ik heb hetzelfde probleem :frowning_face: