Ik heb altijd snel last van een vet voorhoofd. Ik draag een schuine pony waardoor deze aan het eind van de dag vaak een beetje vochtig wordt.
Hebben meer meiden hier last van en wat kun je er tegen doen?
ze verkopen bij essence wel oil control paper, misschien zou je daar eens naar moeten kijken
Bedankt voor de tip, wie weet dat het helpt
Ik weet niet of je poeder gebruikt, maar dit helpt ook tegen glimmen
poeder maakt het daar juist snel vettig
Goed je gezicht reinigen en iets van een dagcréme voor vette huid gebruiken. En ook zorgen dat je haar niet vet is natuurlijk, dan wordt het nog erger.
Dit. Ik heb zelf een heel vette huid en oil control paper is echt ideaal. Dan hoef je ook niet helemaal met poeder in de weer te gaan.
Ik zeg heb een washandschoen gekregen van mn vriend voor mijn verjaardag. Die gebruik ik altijd om mijn gezicht mee te ‘wassen’. Gewoon met warm water en dan schrobben. Mijn hoofd word dan wel altijd rood en een beetje pijnlijk, maar dat trekt weg. Daarna is het vettigheid weg.
Biergisttabletten misschien? En ik vind de matterende poeder van essence heel fijn (die transparante, hij is wit, maar je wordt er dus niet wit van ), daar krijgt je ook geen vettere huid van!
Ik doe altijd 's ochtends me gezicht wassen met een washandje gewoon met lauw water. Ik heb er daarna geen last meer van
“die transparante, hij is wit”
is hij nou wit of transparant? Want beide, tegelijk kan niet --"
De poeder is in het ‘‘doosje’’ zelf wit, op je gezicht gewoon transparant.
Haha duh. Transparante poeder, in vaste vorm wit. Kan dus wel tegelijk. ;p
De stay matte papiertjes van Essence helpen misschien?
Raak je vaker je voorhoofd aan? Bijvoorbeeld met erop leunen dmv je handen. Daardoor kan het ook vettiger worden.
Komt door de puberteit, had ik ook last van. Oil control papers, transparante poeder, een juiste gezichtscrème kan ook erg helpen. Vooral niet vaak boenen/gezicht wassen. Droogshampoo voor je pony als die vet is.
Pubertijd? Ik ben 23 denk dat ik daar al laaaaáng overheen ben Zal de papiertjes van Essence eens proberen.
Jaa deze heb ik
uhh, dan bedoel je dus net andersom
Ik gebruik een matterende crème (van de apotheek) en een klein beetje matterend poeder (van Max Factor) werkt op zich wel prima, alleen ik moet het overdag wel een keertje bijwerken.