snel vet haar

hej

ik heb snel vet haar…

mijn vraag is nu wie weet er goede shampoos waar je minder snel vet haar van krijgt?

Van nivea zijn er shampoo voor allemaal verschillende soorten haar.
maar dit onderwerp hoort eigenlijk in beauty topic.

als je het vaak wast dan wordt het van zichzelf sneller vet, dus niet zo heel vaak wassen maar 1x in de 2 dagen of 1x in de 3 dagen ipv elke dag

Weet niet per se een goede shampoo maar bijna elk merk heeft wel een shampoo tegen vet haar. Daarnaast kun je proberen minder spul voor je haar te gebruiken en minder vaak wassen. (op den duur raakt je haar gewend en wordt het minder snel vet.)

je moet droog shampoo halen:) helpt ECHT! is wit spul dat je op je haar spuit en dan uit schud dan is het vette weg (:

er zijn hier al heel veel topics van misschien dat je daar even kan kijken er zijn veel oplossingen voor.

Dat heb ik ook.

• Andrelon shampoo ‘langer fris’ gebruiken (stinkt maar werkt wel)
  • Niet te vaak wassen: hoe vaker je het wast hoe sneller het vies wordt
  • Niet te veel aan je haar zitten/gel/mousse/lak gebruiken
  • Google: Girlscene + steekwoorden (dat werkt zo goed :grinning: )

Ik heb een speciale shampoo van l’oreal, maar dat kun je alleen in kapperszaken verkrijgen. Het heet iets van citramine ofzo. Maar ik zou je kapper er naar vragen. Ik heb ook last van vet haar en bij mij werken bovenstaande tips niet, vandaar dat ik het aan mijn kapper heb gevraagd en toen kreeg ik deze shampoo en het werkt :slightly_smiling_face:

blijf van je haar af, en probeer niet elke dag je haar te gaan wassen, ik heb daar ook last van en het helpt… maar d epuberteit kan ook een rol spelen, ik ben nu 17 en heb er niet zoveel last van.
Ik heb zoveel shampoos geprobeerd maar het werkte niet, probeer gewoon van je haar af teblijfen.

Heb ik ook.
Als ik 1 dag het niet was begint het al vet te worden, vet irritant. Dus nu heb ik een shampoo van Dove ofzo waarmee ik elke dag m’n haar was & zo wordt het niet vet.

ligt ook aan de puberteit, maar die langer fris shampoo van andrelon helpt wel. en die stinkt echt niet zo :slightly_smiling_face:

ik had dat ook heel erg, mijn kapper raadde me aan om iedere keer dat ik mijn haar waste, dit 2 keer te doen. dus 2x wassen bij 1x douchen
ik was mijn haar 1 of 2x per week nu het werkt echt heel goed

Welke heb jij? Want ik heb er uit de Kruidvat, en dat helpt nauwelijks :confused: Of ik doe wat verkeerd, maar ik zie niet wat ik hier verkeerd aan kan doen xD

Die van de Kruidvat is echt verschrikkelijk, die heb ik nu ook… Ik had eerst die van Etos eigen merk, maar die is uit het assortiment gehaald… Die van Lee Stafford is wel goed en ruikt lekker en die van Zwarzkopf (schrijf je dat zo?) is ook wel oke.