Snel vermoeid met uitgaan

Je zit in een kroeg, je vindt het niet echt leuk, je zit en je drinkt niet, dan kan ik me wel voorstellen dat je moe wordt. Ik vind kroegjes echt vreselijk :’) Dat is gewoon chillen, niet echt uitgaan.
Als ik geen alcohol op heb, ben ik ook eerder moe met uitgaan. Maar ook dan blijf ik tot 4u, want ik vind uitgaan geniaal dus ik ben ook gewoon niet moe omdat ik de hele tijd gewoon keihard aan 't dansen ben. Ik krijg energie van die muziek. Ben ook pas rond 1u in de stad te vinden omdat het dan pas begint. Daarvoor vier ik m’n eigen feestje met een vriendin met leuke muziek waardoor je al zin krijgt in dansen.
En ik weet niet hoe laat je normaal naar bed gaat, maar ik slaap wel vaker laat, dus ben het ook wel gewend. En ik ga ook vaak genoeg 's middags ff slapen, dan heb je echt wel weer energie :stuck_out_tongue:

Ik ga eigenlijk elke vrijdag met vrienden naar een kroeg, vind het daar altijd heel gezellig met iedereen en heb het erg naar mijn zin, maar merk op een gegeven moment ook gewoon dat ik moe word. Dan laat ik het er altijd een beetje van af hangen hoe gezellig het is, maar als ik echt moe ben ga ik meestal dan ook gewoon naar huis. Vraag wel altijd iemand om eventjes mee te fietsen want ga liever niet in mn eentje naar huis. Dus eigenlijk zou ik gewoon schijt hebben en als je moe bent, en je vindt het niet heel leuk meer zou ik lekker naar bed gaan. Als je wel nog wilt blijven, bij mij werkt het ook altijd om ff buiten te gaan staan ofzo, misschien rook je of je vrienden dat kan je ff buiten een luchtje scheppen? En zorg dat je een interessant iemand hebt om mee te praten, scheelt ook :wink:

Dansen of drinken helpt. (Alcohol helpt wel beter tegen vermoeidheid dan fris, maar een koud glas cola kan ook wonderen doen.)