Snel vermoeid met uitgaan

Ik ga niet zo vaak uit, maar als ik ga dan heb ik het rond een uur of 1 wel weer gehad. De ene keer is het erger dan de andere, maar soms zit ik gewoon continu te gapen en te rillen van de kou/vermoeidheid. Het is dan ook geen ‘dipje’ ofzo, dat ik daarna wel weer wakkerder word, ik blijf gewoon moe.

Ik ga meestal wel naar kroegjes dus dan is het vrij donker en zit ik meestal. Ik drink ook geen alcohol dus dat kan er ook mee te maken hebben.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of iemand die er iets tegen weet? Want ik vind het echt super vervelend om telkens degene te moeten zijn die als eerste weggaat. Woon ook niet echt in de buurt van uitgaansgelegenheden (het verst van al m’n vriendinnen) en moet ook nog een half uur op m’n scooter naar huis en dat vind ik ook nooit zo prettig als ik super moe ben.

Ik heb dit ook heel vaak… erg irritant, soms heb ik het gevoel dat ik staand in slaap kan vallen :’)

Maar het komt omdat het tegen je bioritme is… Dus misschien helpen extra sterke espresso shotjes?

Misschien als je, voordat je uitgaat, even gaat slapen of gaat rusten, je wat langer de nacht in kan?
En anders kan je ook beslissen om gewoon niet te gaan :’)

Vind je het wel leuk dan, als je telkens moe bent? Want als je het eigenlijk helemaal niet leuk vind zou ik niet meer uitgaan. Anders; veeel koffie drinken, goed eten voor je uitgaat en misschien overdag nog extra slapen.

Inderdaad even powernappen voordat je gaat en een redbull drinken? Of misschien gaan staan en wat dansen en niet gaan zitten…

Had gister even een uurtje geslapen, maar het was gister nog erger dan andere keren.
Nu had ik gister ook heel veel moeten lopen met school enzo… Maar toch x|

& Ik vind het opzich wel leuk omdat ik dan weer veel mensen zie die ik normaal nooit zie, maar het uitgaan zelf vind ik niet geweldig.

Energiedrank, af en toe eens de benen strekken en een luchtje gaan scheppen, … Misschien kan je eens een dancing/discotheek proberen? Door al die muziek, flitslichtjes en dat gedans krijg ik steeds vanzelf weer energie dusja :’) En niet uitgaan als je al een erg vermoeiende dag achter de rug hebt!

Word je trouwens op een gewone dag of als je iets anders doet dan uitgaan, ook rond dezelfde tijd moe?

Ik heb dat ook! Meestal ga ik rond half 1 de stad in en dan heb ik het om 2 uur wel weer gehad. En ik drink wel gewoon alcohol maar op de 1 of andere manier word ik altijd snel moe, heel irritant.

Ik heb het in de zomer wel minder, dus ik dacht dat het misschien daar ook mee te maken kan hebben.

Achjaa daar heb je bepaalde pilletjes voor… :")

Ik krijg ontzettende koppijn van die flitslichten en niemand uit mijn vriendengroep houd van discotheken, dus dat word sowieso niets. Maar naar buiten gaan kan helpen ja :slightly_smiling_face:

Als ik niet uitga en ik ben bijv. gewoon thuis of bij iemand anders thuis word ik ook wel rond die tijd moe. Alleen dan vind ik het niet super vervelend want dan is meestal toch iedereen vrij rustig en zit ik niet alleen stil in een hoekje half in slaap te vallen maar praat ik nog wel gewoon xD
Normaal ben ik namelijk best druk, maar als ik moe ben totaal niet. Dus daarom vind ik het ook zo saai met uitgaan als ik daar maar een beetje bij zit

En als je nou een keer eerder de stad ingaat? Ik ga meestal al rond een uurtje of 9 weg van huis, maar hier is dat vrij normaal.

Ik heb ook een heel goed werkende biologische klok, en ik vind uitgaan ook niet fantastisch. Vooral als ik het saai vind, kan ik gewoon staand/dansend in slaap vallen. Althans, het is maar net wat je dansen noemt, een beetje heen en weer bewegen. Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om dat uren achter elkaar te doen. Naar een kroegje gaan of ergens een cocktail drinken vind ik dan weer wel leuk, maar dat doe je nooit tot heel laat. Dat is gewoon ‘gezellig’ aangezien je normaal met elkaar kan praten. Helaas ken ik niet veel mensen die dat leuk vinden, iedereen hier gaat liever naar een club.

ik heb het ook af en toe! vooral in kroegjes als je gaat zitten, maar als je gewoon in beweging blijft, dansen enzo dan blijf ik wel wat wakkerder! van drank wordt ik juist extra moe, dus cola of red bull is beter :slightly_smiling_face:

Bedankt voor alle reacties!
Probeer volgende keer wel van te voren wat koffie te drinken en daar dan cola :slightly_smiling_face: Misschien helpt dat iets.

De avond ervoor extra vroeg naar bed gaan of als je die vrijdag uit school komt even een uurtje gaan slapen. Of koffie/Red Bull drinken.

Als je alleen maar zit en niet drinkt, snap ik wel dat je daar moe van wordt. Misschien is een club een optie? Van dansen krijg je energie.

Dat heb ik ook. Bij mij helpt een dutje doen en een Red Bull drinken. Maar wat je ook doet : ga niet zitten! Dan kom je nooit meer terug op je voeten terecht (zeker niet als je voeten pijn doen door je hakken).

Ik ben, als een schoolfeest om half 9 begint, al om half 11 aan het gapen… Ik ga dan gewoon even naar buiten, lekker de frisse lucht in.

Ik heb dit ook.
En het lelijke is, is dat het uitgaan hier pas rond 1 uur begint.
De ene keer hou ik het prima vol en geniet ik er van. Andere keer wil ik om 2 uur al naar huis.
Meestal probeer ik me erover heen te zetten of hou het uit tot max. 3 uur.
Dan lekker slapen.