snel tips nodigg

heey meidenn

mijn zus en haar vriendje hebben een vriendengroep, allemaal heel gezellig enzo. en het is al een paar maanden uit met mijn vriendje :frowning_face:.maargoed, daar heb ik dus iemand ontmoet in die vriendengroep…een jongen, en we waren pas zwemmenen we waren de hele tijd aan het klooien en hij probeerde me de hele tijd in het water te duwen enzo heel gezellig. en een paar dagen later vraagt het vriendje van mijn zus ineens of ik iemand op het oog heb… mijn hart maakte een klein sprongetje… ik weet het niet zeker maar volgens mij ben ik verliefd op die jongen… zou hij ook iets voelen voor mij? er gaan heel veel vragen en gedachtes door mijn hoofd, ik durf het mijn zus of haar vriendje niet te zeggen. bang dat ze het raar vinden ofzo… ik weet wel dat je er niks aan kan doen als je op iemand word maar dannog, ik ben heel erg onzeker over dit soort dingen… ik zou graag tips willen.

alvast super bedankt xx mij

Ik zou gewoon vaker meegaan met die vriendengroep, dan kom je vanzelf in contact met hem.

@garapoes ik ga de laatste tijd meer mee, maar hij is er niet altijd, en we hebbe elkaar al vaker gezien als we afspraken, wat ik trouwens nog was vergeten te zeggen, ik heb zijn nummer niet en vind het eng om te vragen, ook aan mijn zus ofzo

Gewoon vragen eerst volgende keer als je hem ziet. Ik zou het liever zelf vragen dan via via, komt beter over.

@garapoes en als je dit niet durft?

Je moet wel over bepaalde angsten heen stappen om verder in contact te komen, dit is er een.
Als het al heel gezellig was en hij je in t water wilde duwen etc. hebben jullie dus al leuk contact gehad… dan kun je best zijn nummer vragen!

Ik zou niet gelijk iets zeggen tegen je zus en haar vriend (misschien wel alleen tegen je zus, ligt eraan hoe close je bent met d’r) en gewoon contact houden met die jongen en rustig aan kijken of je hem wel echt leuk vind.

bedankt @sprinkle en @liz