snel tips nodig!

heyy,
Ik ga over een paar weken met een paar vriendinnen op jongerentoer.
Je kan dan 3 dagen onbeperkt met de trein.
We gaan al 1 dag naar Amsterdam en 1 dag naar Utrecht alleen we moeten nog 1 ding verzinnen om te doen.
Iemand tips?
Oh ja we zijn 14 jaar oud en het moet een beetje in het noorden van Nederland zijn.

xx

Groningen? Dagje Giethoorn is ook lachen, is een keer eens wat anders dan winkelen (: Of misschien een dagje naar het strand?

Groningen of Leeuwarden? Ik vind beide steden erg leuk om te winkelen!

We wonen zelf heel dichtbij Groningen dus dat valt eigenlijk al af. :wink:
We willen wel graag iets anders doen dan shoppen,
dus heeft iemand nog leuke (goedkope) uitjes??

Dagje Texel is misschien ook leuk? Kost volgens mij vrij weinig als je gewoon zonder voertuig met die boot meegaat.

Dagje Maastricht? Dagje Den Haag? Dagje Rotterdam?

Maastricht vind ik persoonlijk het leukst :slightly_smiling_face: Heel veel plezier alvast!

Zwolle?

Natuurmuseum Leeuwarden? En dat misschien combineren met een high tea ergens? Entree van het museum zit onder de 10 euro, dus dat is niet zo duur. Ik ben er zelf vaak geweest en het is een heel leuk museum. Je kunt allemaal grappige testjes doen, ik kwam niet meer bij van het lachen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Pieterburen is ook wel leuk (bestaat dat nog? Is erg lang geleden dat ik daar ben geweest :cold_sweat: )

misschien iets actiefs? Toen ik wat jonger was ben ik een x met wat vriendinnen naar een minigolf hal gegaan. Daarna zijn we wat gaan drinken en hebben we een hele leuke fotoshoot gedaan.
Misschien heb je hier wat aan :slightly_smiling_face:
Verder is picknicken ofzo ook leuk!
Xxx

Madurodam? Efteling?