snel schor

als ik één a twee liedjes hard meegezongen heb,
begin ik al een zere keel te krijgen.
wie weet wat ik daar aan kan doen?

Dunno. Misschien zing je verkeerd?

Daar kan je niets aan doen :woman_student:
Hoezo staat dit bij Media, film & muziek? XD

Niet meer zingen? :’)
Een keelsnoepje nemen? :’)

bij ons was het dit weekend popweekend dus dan komen er 2 middagen/avonden alemaal bands ook ben saunders enzo en daar was ik dus heen en nu ben ik al 3 dagen mijn stem kwijt en als ik hem weer een beetje heb ben ik hem in 5 minuten weer kwijt XD

maar dan meot je even honing in je thee doen dat werkt een klein ebetje!

Dat gebruik je je stem verkeerd ! je kan op zangles gaan als je dat wilt :slightly_smiling_face:

Ja, dan gebruik je je stem verkeerd. Je kan naar een logopodist gaan, maar ik weet niet of die er veel mee kan.

haha ik las schnel schnor ofzo , haha ik moest lachen oke dit slaat nergens op sorry

aah ik heb dit ook! dit is zó irritant

heb ook geen idee wat je ertegen kan doen
behalve water blijven drinken maargoed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat heb ik ook gehad en toen ben ik naar de kno-arts geweest en toen bleek dat ik 2 stembandknobbels heb. Als je er echt last van begint te krijgen dan zou ik even een afspraak bij de kno-arts maken voor de zekerheid. Ik had er namelijk heel lang mee gewacht en toen bleek dat ik tegen een operatie aan zat! Ik loop nu bij een logopedist en nu gaat het veel beter!!
Hopelijk heb je hier iets aan!

water drinken :wink:

hmm, zelfs toen ik de longen uit mijn lijf heb geschreeuwd op de kermis deze zaterdag was ik nog niet schor XD gewoon veel honing eten en keelsnoepjes + water

:grinning_face_with_smiling_eyes:

zing je btw veel of niet? voor hobby maakt het niet zoveel uit maar als je er mee verder wil zou ik toch proberen op zangles te gaan (als je daar het geld voor hebt enzo) want waarschijnlijk gebruik je idd je stem verkeerd haha
wil zelf eigenlijk ook wel het trucje weten hoe je dit kan verminderen maargoed (:

Ik heb dat ook :’) één keer op café/naar een feestje/verkouden zijn en ik kan drie dagen niet praten. Vet vervelend.

thee met honing!