snel op uitgekeken

Ik heb altijd dat ik dan iemand leuk vind waarvan ik niet weet dat ie mij leuk vind of dat hij mij echt niet leuk vind. Als ie mij dan eenmaal leuk vind is de lol er voor mij vanaf. Heeft iemand dit nog meer?

Heb ik zoooo erg! Als er dan een jongen is die jou niet leuk vind doe je er ALLES aan om hem terug te krijgen, vind hij jou eindelijk leuk jij hem niet meer.

[u]Bootlegs schreef op 09 May 2011 @ 20:56:[/u] Ik heb gelezen in de glamour ( oké niet het meest filosofische blad) dat veel mensen geweldige relaties verpesten omdat ze denken dat een relatie moet beginnen met verliefdheid tot over de oren. Maar je kan nog gek op hem worden als je begint met een beetje verliefdheid. Ik was ook niet hoteldebotel op m'n vriend in het begin maar die liefde is gegroeid en nu ben ik het wèl ^^

Opiumed ik denk dat dat was anders is dan dit geval.
Je kan nog niet van iemand houden als je lkaar nog maar net kent.
ik denk dat de topicstarter meer bedoel dat zodra hij best voor ahar gaat doen ze hem niet meer leuk vind.

Het is gewoon de spanning die je leuk vind Ik heb het ook wel een beetje. Ik weet niet echt wat je er aan kan doen. maar ik weet bijna zeker dat je bij een echt leuke jongen dat niet meer hebt (:

hahaha, volgens mij wil jij gewoon spelletjes spelen & zit je graag aan jongens aan. Maar als hij je dan terug leuk vindt, heb jij er niets meer aan.

Ik herken mezelf wel in jou.
Maar uiteindelijk vind je vast wel een jongen waarbij je het wél langer uithoudt. : )