Snel op hoge hakken leren lopen

Hoi, ik ben weer eens stom geweest. Ik was vandaag op zoek naar mooie schoenen voor onder mijn jurk naar het kerstgala. Ik heb me een heel mooie schoen aan laten praten, een zwarte met een mooie, dunne hak. Voor een mooie prijs ook. De verkoopster zei dat als ik ze terugbracht, ik mijn geld terug zou krijgen. Ik heb ze dus gekocht, maar thuis begonnen ze toch wel een beetje vervelend te lopen. Ik loop normaal op dezelfde hoogte, maar dan een dikke hak. Ik wilde ze terugbrengen, want ik dacht dat ik zeker zou vallen als ik hiermee zou gaan, maar toen bleek ineens dat je niet je geld terug kreeg, maar een tegoedbon, potverdikkie. In de rest van de winkel zag ik niets leuks waarvoor ik ze kon ruilen. Ik zit nu dus met een pump opgescheept en ik moet er donderdag redelijk op kunnen lopen. Heeft iemand ervaring hiermee en heeft iemand tips om snel aan nieuwe hakken te wennen?

Echt heel erg bedankt! (De hakken zijn zo’n zeven/acht centimeter.)

Ik had gewoon heel de dag thuis mn hakken aan en bleef maar rondjes in te tuin en om mn huis lopen haha. Wat ik vooral merk is dat je je er niet op moet focussen en je moet al helemaal niet soort van op je tenen gaan lopen. Soms zie ik wel is van die meisjes op straat en dat ziet er echt knullig uit haha.

Oke, bedankt voor je tips :grinning: Gewoon zo vaak mogelijk op lopen dus…

nouja, ik zou niet op die hele dag van dat gala zelf erop lopen want dat kunnen je voeten niet meer haha

Dit inderdaad! En je hakhoogte valt opzich nog wel mee. Ik had ongeveer hetzelfde probleem als jou maar bij mij was de hakhoogte 13 cm, echt een hel haha

Haal van die gel pads die je erin kunt doen, dat is zoveel chiller voor je voeten. En verder heel veel oefenen!

elke dag een uurtje aan :slightly_smiling_face:

Dank jullie wel :grinning: