Snel nat?!

Ja, snel nat dus. Ik heb op het moment weer een vriendje (maar ook bij vorige relaties) word ik alleen van zoenen en strelen al nat, heb het nooit vervelend gevonden en ging gewoon af en toe naar de wc om het even te drogen zeg maar meer…
Maar nou had ik laatst een dunne lichte kleur broek aan en daar drukte het gewoon zelfs een beetje door dus ik had zo’n donker vlekje op mijn broek precies daar…
Wat kan ik hier aan doen? Want in de zomer zal ik nog wel vaker dunnere, lichtere broeken enz dragen en ik wil echt niet elke keer zo’n beschamend nat plekje op mijn broek hebben.

Hebben hier meer meiden last van? En wat doen jullie er aan? Een inlegkruisje ofzo? Daar heb ik ook niet zin in denk ik en het is ook niet echt hygiënisch om dat dagelijks te dragen?!
Iemand?!

misschien helpen inlegkruisjes wel?

Ik draag bijna elke dag een inlegkruisje hoor, voel en merk je niks van.

Welk merk/soort raden jullie anders aan voor inlegkruisje?!

Als iemand nog andere ideeën of tips heeft heel graag?!

Volgensmij is het trouwens juist hygienischer als je inlegkruisjes draagt en die je wat vaker verschoont. En ach, ik denk niet dat je er verder iets tegen kan je doen, je vriend zal het vast alleen maar sexy vinden en het is alleen maar een voordeel voor jou, dan gaat de seks makkelijker. Wat voor merk inlegkruisjes weet ik niet, ik gebruik het zelf niet nml.

inlegkruisjes zijn echt niet goed om te dragen want daardoor komen er bacteriën daar beneden en die zorgen ervoor dat de zuurgraad van je vagina eraan gaat volgens mij.

^ Dat dacht ik dus ook, zo’n inlegkruisje, wat voor merk en hoevaak je ze ook verwisselt is onhygiënisch omdat het gewoon bacterie vangers/verzamelaars zijn waardoor je kans hebt op schimmelinfecties bijv.

En ja idd ik weet uit ervaring dat jongens het alleen maar geil vinden en het is idd met seks heel fijn haha maar oke zo’n vlekje in je broek is niet echt leuk ofzo, stel je voor dat ik een keer zo’n vlekje heb als zijn ouders in de buurt zijn, awkward…

^Huh, maar, je onderbroek vangt die bacterieen gedurende de dag toch ook gewoon op? Lijkt me dan hygienischer om 2x per dag ofzo dat inlegkruisje te verwisselen zodat het daar voor een poosje weer ‘schoon is’. Toch?

^ja maar zo’n inlegkruisje is zeg maar meer warmer en hoe warmer des te meer bacterie aantrekkelijk zeg maar meer haha en 2x per dag verwisselen is ook heel weinig vgm…
Maar oke sowieso gebruik ik liever geen inlegkruisjes maar kan het altijd even proberen :slightly_smiling_face:

^Ah, oke. Haha, ja ik gebruik ze zelf niet dus ik zou het niet weten, maar misschien kan je ze ook alleen gebruiken als je weet dat je naar je vriend toe gaat ofzo?

Ik kan ook niks anders bedenken dan een inlegruisje. Maar ik word zelf ook nooit helemaal “nat”, alleen maar binnenin zegmaar. Hoe graag ik ook wil.

@Wrikkelgat ja idd dat kan, ga het sowieso proberen :slightly_smiling_face:

@Erato haha ik wou dat ik dat had, bij mij is het niet alleen binnenin zeg maar meer maar ook dat het eruit komt. Ik weet dat jongens het alleen maar geil vinden maar oke ik vind het zelf altijd ‘vervelend’ aanvoelen

@asblueas
Als hij klaar is gekomen voelt het ook zo… bah :3 Dus denk dat ik wel snap wat je bedoelt, dat het er dan uitloopt.

Ik heb een vraagje, voor mensen die dan een inlegkruisje gebruiken: kijkt je vriend daar niet raar van op? ik bedoel, als jullie seks gaan hebben en hij kleedt je uit of je kleedt jezelf uit en hij ziet dan een inlegkruisje? Ik weet niet haha, het lijkt me best awkward :’)

Dit heb ik me ook altijd al afgevraagd haha.

Lekker boeiend toch? Lijkt me raar als hij je dan opeens niet meer hoeft :"D

Inlegkruisjes lijken me gewoon vies en niet prettig.
Het is écht niet hetzelfde als je onderbroek hoor, je onderbroek is (als het goed is) gewoon van luchtig katoen en een inlegkruisje is broeierig enz. :’)

nee, het is toch ook niet raar als je ongesteld bent en je blijft daar slapenom maandverband te dragen?

en elke dag een inlegkruisje gebruiken is ook niet voor daaronder…

Lijkt me wel raar als je dan seks met 'm gaat hebben… Treft hij zo’n bloederig verbandje aan…

Beter dan recht voor zijn neus een bloederige tampon uit je onderkant trekken lijkt me? :"D