Snel mening nodig (:

ik moet morgen een gedicht inleveren voor nederlands, voor een wedstrijd, en ik wou even vragen wat jullie ervan vinden :blush: en of er verbeterpuntjes zijn…

Door de duisternis
Een tak breekt onder mijn voeten
Geschrokken kijk ik om
Maar het enige wat ik zie is duisternis
En ik zal weer vooruit moeten
Opeens zijn er twee richtingen om te gaan
En alweer zal ik een moeilijke keuze moeten maken
En bij elke weg zal ik iemand los moeten laten
Maar ik kom niet alleen te staan
Vrienden aan mijn zij
Het zijn de haters die me verlaten
Maar het leven word er niet makkelijker op
Er komen problemen bij
Stilstaan, als dat eens kon
Van het moment genieten
Maar als ik vooruit ga
Kom ik op een plek, lichter dan de zon
Een tak breekt onder mijn voeten
Ik hoef niet meer om te kijken
Want ik weet dat mijn vrienden
Mij beschermen als het zou moeten

Alvast bedankt :smiling_face_with_three_hearts:
ps: het thema moest zijn;; Op Weg

Mooi hoor ! (:

^Ben je een man? anders is het wel verboden terrein op GIRLscene

en het gedicht is mooi!

Jongens op Girlscene

In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! :wink:

Btw mooi geschreven hoor !

Best mooi…
Alleen haat ik sinds kort het woordje ‘haters’ omdat ik dan denk aan Justin Bieber-fans die het op de ‘haterzzzz :$:$’ manier typen. Maar daar kan jij niets aan doen.

Trouwens vind ik jongens op Girlscene heel schattig. Maar eigenlijk mag het idd niet.

[b][message=7097894,noline]DestinyZion schreef op 31 January 2011 @ 23:02[/message]:[/b] In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum.

Daar staat als ik goed kan lezen volgens mij, In principe, er staat niet, het is verboden.

Ben je zelf een moderator dan?
Ik heb verder ook niks kwaads in de zin, en zeg eerlijk, voor mij is het een hele leerzame forum, leer hoe meisjes denken, hoe meisjes zijn etc.
Ik hoop dat je kan begrijpen dat ik er alleen met positieve intentie, en geen slechte negatieve intentie.

tip; doe dan alsof of leer over de meisjes terwijl ze over elkaar praten (of wanneer een jongen zijn mening word gevraagd, komt niet vaak voor). niet dat ik het erg vind, maar deze discussie krijg je dan waarschijnlijk bij elk topic, en da’s nie leuk :slightly_smiling_face:.

en verder, het dicht, ik heb er niet zo heel veel mee. sorry, het doet me ook nergens aan denken, ik kan me er niet echt in vinden. lekker vage mening, maar een gedicht hoort iets met je te doen, dat doet dit het voor mij niet.

[b][message=7097894,noline]DestinyZion schreef op 31 January 2011 @ 23:02[/message]:[/b] In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum.

Daar staat als ik goed kan lezen volgens mij, In principe, er staat niet, het is verboden.

Ben je zelf een moderator dan?
Ik heb verder ook niks kwaads in de zin, en zeg eerlijk, voor mij is het een hele leerzame forum, leer hoe meisjes denken, hoe meisjes zijn etc.
Ik hoop dat je kan begrijpen dat ik er alleen met positieve intentie, en geen slechte negatieve intentie.

Als je goed kan lezen had je wel gezien dat dit GIRLscene was
als ik een mod was had het er wel bijgestaan
klinkt best wel fout dat het voor jou heel leerzaam is…
Maar ik denk dat velen het ook niet fijn vinden als er opeens een jongen over mee gaat praten

sorry dat het in dit topic moet…

[b][message=7098024,noline]DestinyZion schreef op 31 January 2011 @ 23:28[/message]:[/b] [...]

Het is alles behalve fout bedoeld, wat ik ermee bedoel is,
Ik leer op deze manier dus hoe meisjes denken, hoe hun het leven zien etc.
En waarom is dat voor mij leerzaam…omdat ik veel gebruikt ben door meisjes.
En misschien kan ik deze weg leren waarom en hoe enzo.

Goed idee, dat we nu ontopic blijven, als je erover verder wilt praten kan je ook wel een pm naar me sturen ofzo.
Dan kan hier verder on topic verder gesproken worden.

Ik denk dat het eerder aan die meisjes lag dan… maar ik wil niet met jou gaan noten… en ik ga nu slapen…

OT discussie marjah :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ben in ieder geval door :")

Oké, dat is leuk :grinning:

Ik vind het mooi, maar te direct naar mijn smaak. te duidelijk.