snel jaloers

Ik heb sinds 3 maanden een vriend, en het gaat supergoed tussen ons. Wat ik voor hem voel, dat is echt niet te beschrijven, en mijn vriend is zooo lief, hij zegt ook heel vaak dat ie niet kan wachten totdat ie kindjes met mij heeft enzo. we zijn pas 15, maar het voelt zó goed
Maar, vlak voordat wij wat kregen, waren we al een half jaar bezig, en kreeg hij het ineens met een ander meisje, ik was écht kapot van verdriet. Maar hij wist al na 1,5 week dat hij een hele grote fout had gemaakt, en koos alsnog voor mij. We hebben het echt super samen, en we kunnen echt niet zonder elkaar.
Gisteren was hij dus weer bij mij, en smste een meisje (J) naar hem dat een vriendin van haar dacht, dat zij hem leuk vond, maar dat het niet waar was, dus dat hij het niet moest geloven. Ik vond dat best wel klote, en hijzelf ook volgensmij… hij reageerde daarna ook niet meer op een smsje van haar. En een paar dagen eerder was ik bij hem en toen ging ik zijn inbox lezen. Er stonden een paar smsjes van haar in, en bij zijn verzonden items ook. Daarin smste hij telkens naar haar dat hij verder film wilde kijken en hoe gelukkig hij met mij was. Nu is hij weer met wat mensen chillen, waaronder een vriend van hem, maar ik weet niet of er ook meisjes bij zijn of zij.
En mijn vriend is heel snel jaloers, omdat hij zegt dat hij me niet kwijt wil en het niet fijn vind als ik telkens over andere jongens praat. Gisteren hadden we ook nog gesmst, en toen zei ik dat ik het ook echt niet leuk vond wat dat meisje smste. En ze zegt ook dat het niet waar is, maar ze krabbelt en smst hem wel… Hij smste dat hij het ook niet leuk vond dat ze dat smste, en dat hij dat ook niet leuk vond voor mij en dat hij mij niet kwijt wilde.
Misschien is het raar dat ik nu best jaloers ben, en dat ik me altijd meteen zorgen maak als hij niet terug smste enzo, maar dat komt denk ik nog een beetje doordat hij met mij bezig was en ineens iets kreeg met een ander meisje, waardoor hij zelfs is ontgroend. Ook al heeft hij daar heel veel spijt van.
Ik wilde eigenlijk vanavond met hem op msn dan praten, maar nu smst hij dat hij dus zijn vrienden had beloofd om de hele dag mee te gaan, waardoor ik hem dus vandaag niet echt spreek, terwijl ik al de hele dag wacht tot hij op msn zou komen…
Heeft iemand tips, over hoe ik hier beter mee om kan gaan? Want ik kan echt aan niks anders denken de hele dag dan aan hem, en verder ben ik echt zooo superblij met hem! :grinning:
sorry voor het lange verhaal.

Waarom lees jij in zijn inbox? Het enige wat je doet met jaloers gedrag is iemand van je afduwen. Zorg dat je gelukkig bent met jezelf, dan kan hij dat ook zijn en als laatste…

Als jou ‘angsten’ oprecht zijn kan je niks veranderen aan zijn gevoel. Als hij iemand anders leuker zal gaan vinden is er niks dat jij kunt doen om dat tegen te houden.

We waren een beetje met elkaars telefoon aan het kloten, niet dat ik stiekem zijn inbox lees ofzo :’)
en hij smste net wel heel lief dat hij niet meer met haar wil praten, en dat hij me echt supererg mist en zaterdag echt goed wil maken enzo, want dan blijft 'ie weer hier slapen. Dus dat was wel heel lief! :grinning: Maar ik ben dus heel snel bang dat hij me niet meer leuk vind, en dat vindt ik dan echt zo vervelend, want dan ga ik me heel klote voelen enz. en uiteindelijk stelt 'ie me wel altijd gerust, maar toch… dan kan ik me van te voren echt nergens meer op concentreren.

hoezo zou je jaloers zijn! hij smst toch naar haar dat hij gelukkig is met JOU??

maar ik heb hetzelfde hoor, alleen mijn vriendje smstje hele andere dingen met een vriendin van hem, maar hij weet dat ie te ver is gegaan en nu is alles weer goed, en nu vertrouw ik hem! ook al heb ik er af en toe nog wel moeite mee

Inbox lezen is niet heel erg, tenzij je het stiekem gaat doen … dan vind ik t
persoonlijk wat erger… maar hij smst dat hij heel gelukkig met je is enzo!
dan hoef je je echt geen zorgen te maken lijkt mij ? als t over jou gaat
in een positieve weg, dan is er toch geen reden om jaloers te zijn.

Ik denk dat hij heel erg verliefd op jou is.

Hij smst dat hij gelukkig met je is en het komt over alsof je echt niet jaloers hoeft te zijn en je een super vriendje hebt.
Ik wilde eigenlijk vanavond met hem op msn dan praten
zou ik niet zo’n gesprek voeren via msn, dat komt altijd anders over dan je misschien bedoeld.

Ik snap wel enigszins waar je jaloerse gevoelens vandaan komen, maar volgens mij zijn ze hartstikke onterecht!

Je vriend kiest voor JOU, hij blijft bij JOU, en hij smst zelfs dat meisje, dat hij gelukkig is met JOU!

Drie keer JOU, wat wil je nog meer?
Twijfel niet aan je vriend en aan jullie relatie, want hij kiest zo te horen volledig voor JOU!

Ik weet heel zeker dat ie verliefd is op jou, niks om jaloers op te zijn. Dat meisje is gewoon nog niet over hem heen, das alles. Ooit zal ze dat beseffen, want hij weet dit al heel lang.

Ik zou gewoon al je onzekerheden tegen hem uitspreken. Dan kan hij vertellen hoe erg je er naast zit en hoe leuk je bent.

Jij blij, hij blij : )

Heel erg bedankt allemaal!
Ja, ik weet ook wel dat hij mij heel erg leuk vind, maar de vorige keer had hij dus ook ineens iets met dat andere meisje, daardoor denk ik dat ik nu zo ga denken, om mezelf verdriet te besparen, als hij haar wel leuk zou vinden ofzo.
& o ja, we praten trouwens heel veel op msn, ook al zaten we bij elkaar op school, zo leerde we elkaar kennen, en normaal zitten we ook uren per dag op msn, en daar bespreken we ook heeeel veel (a)
En ik had toestraks dus nog met hem gesmst, en toen zei hij dus ook dat hij me heel erg miste, dat hij het zaterdag goed gaat maken (dan blijft 'ie weer hier slapen) en dat hij later echt kindjes met mij wil, dus dat is echt lief! :grinning:
& heel erg bedankt voor alle reacties, dat helpt stiekem toch wel! :blush: