Dag iedereen!
Ik hoop dat er mij toch iemand kan helpen, maar waarschijnlijk zullen er nog wel meisjes zijn die mij snappen!
Ik en mijn vriendje zijn nu al op de 28ste 9 maand samen, het is echt serieus. We zijn al een keer samen geweest maar wel 2 jaar geleden. Toen had hij het na 2 maand uitgemaakt “omdat hij geen gevoelens meer had” maar nog geen maand later had hij al een ander. Maar ja hij bleef een goeie vriend en nu is het gelukkig dus echt serieus.
We gaan nu naar het 4e middelbaar (weet niet wat dit is in Nederland ) en er komen veel nieuwe mensen bij uit een andere school. Natuurlijk ben ik bang dat er meisjes gaan bij zijn en in zijn klas. (We zitten in hetzelfde jaar maar niet dezelfde klas)
Ik ben echt bang dat er meisjes gaan zijn die gaan beginnen sturen naar hem enzo, niet alleen over school maar ook over andere dingen. Dat het dan plots door 1 van die nieuwe meisjes gedaan zou zijn. Want ja ik ben nu niet echt van de mooiste, en hij hoort juist bij de knapste jongens (er zijn echt niet veel snelle jongens in mijn jaar) dus daardoor ben ik nog banger.
Natuurlijk vertrouw ik hem wel, maar ik vertrouw die nieuwe meisjes niet. Het is niet zeker dat er nieuwe meisjes bijkomen maar toch ben ik al de hele tijd bang hiervoor ookal is het nog 3 weken vakantie.
Ook omdat hij in een andere klas zit en ik hem dan niet echt in de gaten kan houden maakt me bang. Op de speelplaats tijdens de pauze ga ik waarschijnlijk heel de tijd naar hem kijken of er geen meisjes bijstaan ofzo.
Ik was al van plan om eens met hem te praten, want ik zit er echt mee in. Ik heb al eens een moment ervoor gehuild terwijl ik niet eens weet of er wel nieuwe meisjes bijkomen. Het is wel een goeie jongen, lief, … Dus als ik eens alles zeg zou hij hier niet kwaad voor zijn. (Hij volgde een meisje op insta en ik wees die foto aan en hij ontvolgde haar meteen dus dat betekent voor mij al redelijk veel dat ik hem kan vertrouwen)
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee? Ik ben echt zo bang ervoor maar toch wil ik niet te snel jaloers worden maar ja ik kan er ook niet veel aandoen…
Greetz