Snel jaloers, tips nodig pls!

Hey!
Ik heb nu drie maanden met mijn vriendje. Hij is super lief en echt top. Maar soms heb ik het gevoel dat hij een vriendin van mij leuk vind ( ze zitten allebei in mn klas, mijn vriendje en een vriendin ) Andere zeggen dat hij haar leuk heeft gevonden, dat klopt want hij heeft dat toegegeven. Nu vind ik het lastig dat zij bij mij in de klas is gekomen… Ik heb een tijdje ruzie met haar gehad, en toen is mijn vriend ook boos geworden op haar… ik heb nu geen ruzie meer met haar maar het is nog wel een gevoelig onderwerp… Mijn vriendje heeft tegen mij gezegd dat hij gewoon normaal tegen haar gaat doen en neutraal gaat behandelen (zoals hij andere ook behandeld) Ik vind het zo lastig en ik baal er echt van maar ik wordt toch snel jaloers, want ik ben bang om hem kwijt te raken :flushed: :frowning_face: Is het handig als ik het tegen hem zeg? of maak ik dan alles kapot? ik ben zo bang dat ik hem kwijtraak :frowning_face:

Veel liefs , Amber xxx.

Hij heeft voor jou gekozen dus hij wil jou en niet die anderen
Je hebt dus geen reden om jaloers te zijn al snap ik je wel.
Ik denk dat het wel handig is als je tegen je vriend zegt dat je snel jaloers bent maar zeg er dan wel nij dat je eraan gaat werken.

Dankjewel voor je reactie, zal ik proberen te zeggen :wink: x