snel jaloers bij de kleinste dingen.

Hey allemaal,

Ik heb een hele leuke jongen op een feest ontmoet, en sinds dien hebben we contact op whatsapp. Het klikt écht goed tussen ons.

Ik ben iemand die van nature heel snel over dingen gaat nadenken… en toevallig zette hij vandaag een foto als profielfoto waar hij samen met een meid op staat. Niet klef of verliefd, gewoon een normale foto.

Ik ga mij dan gelijk dingen indenken waarom hij dat zou doen, en wat er misschien gaande is.

Zou het iets kunnen zijn om jaloezie op te wekken bij mij?

Doen jullie dit ook wel eens?

Bedankt :slightly_smiling_face:

Heeii xthrowy,

Ik word wel snel jaloers om de kleinste dingen, eigenlijk om alles wat hij met een ander meisje doet haha. Het zou wel zo kunnen zijn dat hij dat doet om je jaloers te maken (: Jongens zijn soms zo moeilijk he (; Weet jij wat ik kan doen om van die jaloezie af te komen? Alvast bedankt! xx

Waarom hij dat zou doen? Omdat hij het een leuke foto vindt waarschijnlijk. Misschien is dat meisje wel zijn zusje of nichtje of buurmeisje of goede vriendin.

Probeer het toch echt los te laten, hij reageert toch nog steeds op je appjes :slightly_smiling_face: Niks aan de hand. Jaloezie is vaak zo nutteloos, je werkt jezelf tegen en als hij merkt dat je achter alleen een facebookfoto al zoveel gaat zoeken kan dat nog averechts uitpakken ook…

Misschien vind hij het zelf wel een hele leuke foto waar die leuk op staat. Jongens kunnen ook best ijdel zijn hoor haha :cold_sweat:
Ik zou er niet teveel achter zoeken, misschien is het gewoon een goede vriendin (kan gewoon) en daar is niks mis mee.