Hi! Ik moet even mijn verhaal kwijt en kijken of mijn situatie herkenbaar is voor meer meiden, zodat ik weet dat ik niet helemaal raar ben haha. Ik heb dus steeds dat ik appjes, snaps etc van jongens wil. Op het begin vind ik het leuk als ze dingen sturen, maar al snel begint het me te vervelen en vind ik het clingy overkomen dus dan kap ik het af. Ook als ze hartjes enzo sturen vind ik ze veel te klef en heb ik geen zin meer om te appen, terwijl het maar hartjes zijn… Hetzelfde geldt voor zoenen. Eerst kan ik leuk flirten met een jongen (het flirten kan alleen die avond zijn, als ik hem net heb ontmoet, maar ook 2 maanden ofzo), maar als we dan gezoend hebben ben ik er eigenlijk weer klaar mee en hoef ik geen contact meer. Ik kan me ook dood ergeren wanneer jongens dan alsnog contact zoeken dmv mijn nummer vragen of (als ze dat al hebben) te appen. Dit heb ik met alle jongens, zowel de jongens waarbij het duidelijk gewoon een one time thing is, als bij jongens waar het serieuzer mee kan worden. Bij dat tweede is de periode van flirten heel leuk, maar zodra ik merk dat het iets serieus kan worden en ik doorheb dat hij ‘in the pocket is’, is de spanning eraf en vind ik hem niet interessant meer. Is dit heel raar? Ik voel me best een bitch tegenover die jongens namelijk…
Ik heb precies hetzelfde en ik irriteer mij er dood aan! Vooral als het iets serieuzer begint te worden ben ik weg. Ik volg dit topic even haha!
Hahahaaha ik dacht dat ik de enige was
same here
Dit heb ik ook gehad, de spanning was echt leuk en zodra je dan een bevestiging kreeg was het leuke eraf.
Mijn tip voor als je echt een relatie met een leuke jongen wil beginnen: heb geduld in het opbouwen van een relatie, want ik denk dat dit bij ons gewoon wat langer duurt voordat je iemand nodig hebt. Ik weet niet of jullie dit allemaal zo zien, maar zo heb ik het ervaren.
dan vraag ik me af: gaan jullie dan voor een relatie of meer voor de spanning van een flirt?
zoals hierboven word gezegd, zou ik inderdaad wachten op het snel opbouwen en het rustig aandeon