Ik moet een duitse presentatie houden met 2 vriendinnen en het gaat over “de kerstboom”, er moet ook een creatief iets bij zitten. Iemand enig idee?
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat ik me bij je opdracht moet voorstellen?
Googelen? Er is vast genoeg te vinden. Het gaat dus over een Kerstboom… Je kan uitzoeken waar de grootste kerstboom in duitsland te vinden is, waar de duitsers de kerstbomen vandaan halen, hoe de duitsers een kerstboom noemen etc. Check gewoon even wikipedia. En veel plaatjes erin doen
Weinachtsbaum. die kan je ook vertalen naar het nederlands. Je kan de oorsprong van de kerstboom ook nog noemen. Wie t bedacht heeft om zo’n boom op te gaan tuigen e.d.
We moeten een presentatie houden met zn 3en, ongeveer 2 minuten pp praten en er iets creatiefs bij doen,
informatie over kerstbomen hebben we opzich wel genoeg
maar aangezien alle leraren creatieve dingen vragen is mijn inspiratie op
Dan ga je verkleed? Kerstmuts op ? haha. Of je deelt gewoon kerstkoekjes uit. Dan bak je wat zandkoekjes en druk je uit in de vorm van een kerstboompje Dat is creatief?
Wat PRECIIOUSX zegt, wilde ik ook toevoegen, haal Kerst naar je klaslokaal!
Hahah goed idee bedankt !
Laat je ons even weten wat het geworden is ? Ben wel benieuwd hoe je het oplost nu .