snel huilen. Help!!

Hallo allemaal,
Vroeger had ik dit probleem niet heel erg maar nu kan ik echt heel snel huilen alleen als ik er later aan denk. dan denk ik waarom heb ik daar om gehuild.
Ik heb al anderhalf jaar een heel lief vriendje en hij helpt me er wel mee. maar als ik hem dan wil zien bijv en dat kan niet raak ik al overstuur. En ik kan het niet tegen houden! ik heb er al meerdere malen wat aan geprobeerd maar het kom er dan later toch weer uit. Heeft iemand ook hetzelfde probleem? of heeft iemand tips? want ik wil der heel graag van af komen. Ik heb ook gehoord dat het misschien door de hormonen van de pil kan komen maar weet niet zeker of dat echt zo is.
Als iemand mij wil helpen of ze verhaal wil delen zou ik dat erg leuk vinden.

Alvast bedankt!!! <3

Ben je net begonnen aan je pil? Ik heb dit ook een tijdje gehad geloof een jaar ofzo toen ik met de pil begon. Ik huilde toen ook om de kleinste dingen. Maar ik heb het nu weer onder controle dus wees gerust :slightly_smiling_face:

Ik slik hem ongeveer een half jaar! oh dat zal wel heel fijn zijn hihi. heel erg bedankt!! :slightly_smiling_face:

Heb ik ook soms last van aha sinds ik met m’n vriend heb, heb een jaar met hem en gebruik al best lang de pil maar weet nou niet of het door de pil komt :stuck_out_tongue: maarja heb ook beetje een afstandsrelatie en zien elkaar niet zo vaak