Snel geldverdienen? <16>

Heej!
Ik ben 16 en ik werk als vakkenvuller, alleen ik verdien er niet zoveel mee.
Ik zou graag wat meer verdienen omdat ik toch steeds geld tekort kom.
ik krijg namelijk niet veel van mijn ouders voor dingen.
( en nee met hun praten helpt niet zoveel )
Heeft iemand tips of een goed baantje voor een 16jarige
( ik kon alleen topics vinden van 14jarige mensen)

Kusjes

het schijnt dat je met rotbaantjes (rozen knippen enzo) heel veel verdient

Callcenter :angel: !

Bij een kinderdagverblijf vragen of er mensen nodig zijn om klusjes te doen etc.

Op de straat staan en mensen overhalen lid te worden van iets. Ken een jongen die daar 20 euro per uur verdient. Maar je staat wel heel lang op straat een beetje mensen aan te spreken en of het nou regent of niet je moet er staan.

Ja dat heb ik al geprobeerd, alleen met mijn examen werd het toch een beetje te druk

bij een callcenter verdien je ¤10 per uur
(althans, bij het callcenter vlakbij mijn huis)

ik ben 15 en werk in de shoarmatent in de keuken zegmaar.
in snijd groente, en was af en houd het daar in de keuken een beetje schoon.
ik verdien er 4 euro mee.
en ik vind het goed betaald.

Zelfde probleem, haha.
Ik woon in een boeren-dorp, dus hier in de buurt heb je geen callcenters ofzo. Ik denk er wel aan om te gaan solliciteren bij een callcenter ( 20km. vandaan). Maar worden de reiskosten vergoed? + Er liet net iemand een berichtje achter van : Op straat mensen overhalen of ze ergens lid willen worden. Zoiets noem je toch promoter? En weet er iemand van jullie of er in de buurt van Venlo zoiets is?

Oke, ik heb teveel gevraagd alsof het mijn eigen topic is. Haha. Maarja goed, dan hoef ik zelf ook geen nieuwe topic aan te maken.

voor het werfen of hoe jij het noemt promoten met je even op streetwise.nl kijken ^^

Dankjewel! Heb me al gelijk ingeschreven, haha. Super!

callcenter/ promotiewerk/ vliegtuigen (schoonmaken schijnt heeel goed te verdienen)/ en met schoonmaken verdien je meer dan bij de AH/C1000 enzo.

oppassen , hoef je ook niet zoveel te doen (:

DIT KOMT UIT 2009, KIJK EENS NAAR DIE DATUM VAN DE BEGIN POST VOOR JE ERGENS OP REAGEERT. Zo.

Oud topic ^
En bijbaantjes topic.