Snel geld nodig.

Hello.

Ik heb voor volgende week maandag (26 september) ¤200,- nodig. Zijn er misschien mensen die tips hebben hoe ik zo snel mogelijk dit bedrag bij elkaar kan sparen?
Helaas kan ik het niet lenen van iemand. :frowning_face:

xx

Dat wordt lastig…

Waarvoor?
Ik denk niet dat het je gaat lukken…

Geen idee, de enige optie die ik weet, is naar je ouders toe gaan. Maar aangezien dat ook geen optie is…

Ehm, heel veel klusjes doen? Van die snelgeldverdiensites gebruiken?

als ik dat zou weten, haha :stuck_out_tongue:.

maar ik zou inderdaad klusjes doen voor mensen (schoonmaken bij mensen, auto wassen).

Hmm ja, ik ben echt wanhopig. Heb nu pas 40 euro. =’] Dus moet er nog 160.

ga heel veel werken, verkoop oude spullen en kleding, overval een bank…

Maar met werken krijg je pas na een maand salaris, dus dat is ook niet de oplossing. En die laatste wil ik maar niet proberen.

Je krijgt altijd rond de 21e je salaris… Tenzij je niet in Nederland woont?

Huh, een vriendin van mij kreeg altijd op de 3e en mijn pleegbroer op de 4e?

Ik denk niet echt dat het mogelijk is. Als je niet voor die tijd een salaris kan krijgen of geld kan lenen. Hoe wil je het dan krijgen? Waarvoor heb je het eigenlijk nodig?

Ik kan niet in 5 dagen én een baan vinden en zoveel werken dat ik genoeg geld bij elkaar heb. En meestal krijg je toch een 0-uren contract, dan loopt je salaris een maand achter.

Als je niet kan werken of geld kan lenen dan denk ik dat je niet ver komt.
Tenzij je aan 160 euro spulletjes verkoopt.
Of zoals hierboven al eens eerder gezegd, klusjes doen voor mensen bij je uit de buurt/familie.

Waarvoor heb je dan 200 euro nodig?

Gelukkig zijn mensen niet nieuwsgierig.

Tja we moeten je toch helpen?

Ik snap best dat mensen ‘‘nieuwsgierig’’ zijn hoor, je zet het op girlscene dan kun je zulke vragen verwachten. En kom je er net pas achter want anders kon je natuurlijk eerder beginnen met sparen enzo maar okeeee dat vroeg je niet.

Ik zou idd misschien dingen verkopen/klusjes doen. Je lichaam verkopen (was het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel zag)