Snel geïrriteerd

Hai,

Ik wist niet echt waar ik het moet plaatsen; dus sorry als dit verkeerd staat.

Ik heb een probleem en ik vind het zelf ook heel vervelend. Ik word heel snel geïrriteerd door mensen. Ook bij domme opmerkingen, als iemand de hele tijd vraagt ‘… waar hebben we les?!?’ en dat soort onzin dingen. Dit heb ik bij vriendinnen, die ik echt geweldig vind, en waar ik soms ook geweldig leuk mee kan praten. Maar soms heb ik dus echt die momenten dat ik ineens geïrriteerd raak en dat afsnauw op mensen terwijl ze dit ook niet verdienen, maar dit realiseer ik me later pas, en dat vind ik vervelend tegenover mensen waarnaar ik het doe.

Weet iemand wat ik hieraan zou kunnen doen? :confused: Ik doe het namelijk echt geheel onbewust lijkt het.

Als je weer een afsnauw buit hebt gehad na afloop even je verontschuldigen aan je vriendinnen. Als je hun hebt afgesnauwd dan. Dan weten je vriendinnen in elk geval dat je het niet zo bedoeld hebt! Als je echt minder snel mensen wil afsnauwen kun je denk ik het beste tot tien tellen en proberen het te negeren en er niet op in te gaan. Je irritaties voor je proberen te houden. Hoe je er vanaf komt weet ik namelijk niet. Heb het zelf ook heel erg en hou mijn opmerkingen meestal maar voor me.

hier heb ik zelf ook enorm veel last van!

Dankjewel Daniëlle :slightly_smiling_face: Ik zal inderdaad die tip gebruiken opmerkingen voor me houden en tot 10 tellen. Dat verontschuldigen doe ik wel altijd :flushed:

ik snap het, mijn vriendin : waar hebben we les, welke vakken hebben we nu, we hebben toch geen huiswerk voor engels bijv/, wat is het huiswerk en als ik nii reageer (wapp) stuurt ze honderd berichtjes met mn naam erin en rea grrrr

Ik zou als ik jou was je vriendinnen ook even vertellen dat je zelf weet dat je soms zo afsnauwt… dan kunnen ze er rekening mee houden… heeft bij mij ook geholpen toen ik een tijdje in een depri chagrijnige periode zat :wink:

Heb ik ook helaas…