Snel een vraag over baarmoederhalskanker prik

Hallo,
Ik heb een kleine vraagje als je die prik moet halen waarom staan er verschillende geboortejaren en dan de tijdstip hoelaat je er moet zijn.
bijvoorbeeld staat er geboortedatum jan t/m april en dan 1997&1993 kan ik dan ook komen terwijl dat niet mijn geboortedatum is want het is toch allemaal dezelfde vloeistof die je binnen krijgt? :anguished:?

ja, maar er moet toch verdeelt worden wie wanneer moet komen.
tenminste dat denk ik (:

Ja dat kan opzich wel.
ze letter er verder niet op of je bij het goed jaartal zit zeg maar.
tenminste bij mij.
en anders moet je gewoon zeggen dat je niet kan op de tijd dat jouwn geboortedatum moet (: !

Ja inderdaad, je kan gewoon komen wanneer je wilt en dan: ja sorry ik kon niet op dat andere moment. Maar anders rent elk meisje in Nederland tegelijk op die prik af haha.

Bij mij stond er postcode…

Bij mij ook. Al weer een tijdje terug trouwens, mijn baarmoederhalskankerprikdingen. Jezus, wat een lang woord.

bij mij ook, ik moet 11 november weer.

bij mij ook postcode, 2x maar je moet er inderdaad nu nog eentje voor de 3e.
Maar ik heb nog niks gehoord :open_mouth:

Die 3e was bij mij een halfjaar na de 2e prik

En ohja, ze controleerde ook niet wie je was en om hoelaat je die prik moest krijgen ofzo. Dat met die postcode’s deden ze gewoon zodat niet iedereen tegelijk kwam.

Volgensmij maakt dat niet uit, ik zou met mijn nichtje gaan, en een vriendin van mij moest ook, maar die moest al veel eerder, en die is gewoon met ons mee geweest. Niks van gezegt :wink:

oh bij mij was het wel op jaar…
dat bijvoorbeeld 1995 feb tot jun(zeg maar wat) op 22 oktober moet en dan 1995 jul tot nov op 23 etc en dan 1996 feb tot jun 25 oktober ofzoo…

mjaa goed, volgens mij kan dat niet want je moet toch een papiertje inleveren ofzo? dat je geweest bent? en het lijkt me irritant als ze 1 van 1195 heeft of 1 van 1993 en weer 1 van 1997.
maar ik had um vorig jaar al genomen dus weet niet of het nu ook veranderd is…

Ht maakt niet heel erg uit wanneer je komt. het is meer om er voor te zorgen dat niet iedereen tegelijk komt.
Ik ben ook niet op de tijd die ze vroegen gegaan (aa). was niet erg zeiden ze.
Alleen je moet dan wel even zeggen dat je een ander geboorte jaar hebt (;

dat maakt niet uit, dat is puur zodat niet iedereen tegelijk komt.
ik ben ook eerder gegaan dan mijn jaar was. mijn vriendinnen zijn ouder dus die mochten eerder, nou ik had geen zin m dan te gaan wachten.

Sleeechte ervaaring XD. ghehehe. paar blauwe plekke opgelope… k ben nogal panisch voor naalden die in mijn lichaam gaan. XD

zomaar da hoeft niet. Je hoeft alleen bij die inschijvings tavel… (waar je dat kaartje haalt) te zeggen je geb data. niet bij die prikken. Alle prikken zijn het zelfde.

Ik heb hem lekker niet gehaald dus ik zou het niet weten.

-

STOER.