Snel Bruin worden!

Helloo ^^

ik heb 7 januari een gala, en mijn jurk is best wel bloot en alles bij de schouders en armen.
en ik ben dus echt super bleek! Gewoon echt niet mooi en dat staat ook neit bij mijn jurk…

Dus tips hoe je snel bruin kunt worden?
En ik wil niet onder de zonnebank, dus gewoon een goed bruiningsproduct graag die een beetje snel werkt^^

een goede bruiningscreme kopen bij de douglas :wink:
en gewoon goed smeren
en als tip; je moet je eerst scrubben, en dan de creme smeren :grin:
dan werkt en trekt het beter in zeg maar.

Waarom geen zonnebank? Als je het goed en rustig opbouwt is daar niks mis mee.
Een bruiningsproduct - je bedoelt een zelfbruinende crème ofzo? Daar krijg je waarschijnlijk vlekken van want het is héél moeilijk om dat goed aan te brengen.

als je heeel wit bent en je gaat bruiningsproducten gebruiken word je al gauw wortelig.
Als je naar de zonnebank gaat en je bent echt spierwit kan dit schadelijker zijn als normaal, maar je moet bij de zonnebank vanaf nu een formulier invullen van je huidtype enzo, en dan zoeken zij een geschikte zonnebank uit, ik denk dat je daar wel het mooiste resultaat door krijgt.

Spray tanning? Zelf geen ervaring mee hoor, maar dat helpt volgens mij wel snel om bruin te worden.

Welke kleur is je jurk dan? En je ogen/haar?

Want ik vind meestal een bleke huid wel mooi!

Ik heb nu de no trace zelfbruinende bronzer van garnier, die werkt echt supergoed! Enige nadeel: Hij kost wel wat, zo’n 14 euro. ik heb hem in ‘light’ en die werkt zelfs na 1 keer sprayen al, maar je kan niet zoveel spraybeurten eruit halen.
Dus mocht je voor die gaan, begin dan niet weken van te voren met bruinen want dan haal je je gala niet. Ik heb hem toen goedkoop bij de action gekocht, misschien hebben ze hem nog wel en anders kan je ook bij de prijsmepper kijken. Klik hier voor reviews.

Volgens mij kan je bij het kruidvat wel een goeie zelfbruiningslotion gebruiken. En anders kan je zelfbruinende bodylotion gebruiken. (:

Maar je moet wel eerst scrubben alsof je leven er vanaf hangt, anders krijg je vlekken. :stuck_out_tongue:

Die bruiningscreme van Olaz werkt goed, die gebruik ik ook altijd. maar ik ben van mezelf getint dus ik gebruik hem weinig, dus ik denk dat je wel moet oppassen met vlekken!

ik zou het nooit gebruiken, veel te bang dat het verkeerd uitvalt en dan heb je dus een oranje huid :’) of vlekken… neee dan maar liever een bleke huid in de winter.
zo wit is trouwens echt niet lelijk hoor, ik vind dat juist wel mooi bij een bleke huid met een rode lippenstift erbij?
ik zou echt niet aan dat bruiningsspul beginnen, maar gewoon accepteren dat je wat witter ziet dan in de zomer… en ik denk niet dat het afschuwelijk zal staan bij je jurk… wat voor kleur is dat dan?

Hahah ik wil juist wat lichter worden [heb een topic daarover gemaakt]
maar mensen reageerden echt raar bij mij ;s/

heb een beige achtige jurk en blond haar! maar vbedankt voor jullie tips

zelfbruinende bodylotion van Dove! Geen vlekken etc, super fijn :slightly_smiling_face:

Ik had afgelopen donderdag gala, en een vriendin van mij had het bruin laten spuiten. Klinkt wat vreemd misschien, maar dat kan in een of andere salon. Op beautygloss is dat ook wel eens besproken, maar weet zo niet hoe het heet… Dat is gewoon eenmalig!