Snel bruin worden??

Heeft iemand van jullie Nutribronze face en/of Nutribronze bodymilk van Lóreal al eens uitgeprobeerd? Want ik krege ent ene mailtje van douglas over dat, en ik heb nog erg veel bonnen van douglas… Maar ja dan wil k wel weten of het iets is natuurlijk… Ervaringen?

nope…

Dat vraag ik me ook af! Ik heb namelijk al een sunshine beauty lotion van Dove en een van Nivea maar ik vind ze allebei stinken! Opzich kleuren ze wel mooi maar het is zo’n muffe lucht! Dus ik hoop dat deze wel lekker ruikt :wink: Dan ga ik m ook uitproberen! x

Nee geen ervaring mee, laat mij maar lekker in de zon liggen. Als die komt [A]

Ik heb er ervaring mee! Ik vind het echt tot nu toe de beste zelfbruiner die er is. Heb verschillende gehad ( Etos, Dove, Nivea, Kruidvat) Maar vind deze zeker de beste, Hij is wat duurder, maar echt de moeite waard en ruikt lekker vind ik! Beter dan die anderen.

hmm nee

Heb 'm nu thuis, maar nog niet geprobeerd…

Wat is het beste: crème, gel, mousse of spray? Of heeft iemand ervaring met van die doekjes zelfbruiner? Werkte Garnier bijv. bij jullie?

Al heeft iemand hem geprobeert… gaat ie er in bad niet af en word je er niet geel van? dat was bij nivea bij mij het geval… nogal kut :stuck_out_tongue: XXX

ik ben benieuwd,
wie heeft hem al uitgeprobeerd??

Wel eentje van Dove… maar hoe het werkt is bij iedereen verschillend!
Bij de ene trekt de creme niet in de huid en kan je het dus na een dag onder de douche er al afspoelen(heb ik zelf last van). De ander heeft dat helemaal niet!!
Gewoon zelf uitproberen.