Snel boos

.

I know how you feel!! Gewoon goed praten met je vriend :slightly_smiling_face: heb ik ook gedaan alleen bij ons was t gevalletje iets erger :wink:. Maar gewoon praten en als hij nog om
Je geeft van je houd dat hij dat ook moet laten zien aan je!

.

Aah je kriebel is weg enzo neem ik aan? Misschien even een “pauze” inlassen om te kijken of je nog echt gevoelens hebt voor hem. Zo ja ga weer daten met hem hielp bij mij en mn vriend ook hebben 2 hele leuke dagen gehad

Wat vervelend voor je, je vertrouwen is duidelijk beschadigd wat juist de basis is voor een goede relatie. Ik vind het knap dat je hem een 2e kans wilt geven waarvoor hij natuurlijk jouw vertrouwen en liefde terug moet winnen. Jouw reactie is hartstikke logisch. Natuurlijk weet hij dat hij schuldig is maar hij kan niet jouw gedachten lezen. Ik dnek dat het ook goed is om eerlijk en open te zijn over jouw gevoelens en blijven communiceren. Focus op de leuke goede dingen die hij voor je doet. Mocht het met de tijd niet verbeteren kan je altijd nog ff een break/pauze nemen om te zien wat je wilt. Ookal hou je van hem. Hij moet moeite doen voor JOU. Succes meid x

Ah dankjewel :slightly_smiling_face: ik heb het er wel met hem over gehad, een pauze nemen, maar hij vindt dat niet de oplossing. Er is meer aan de hand in mijn leven, de thuissituatie is niet zo goed etc en hij vindt dat we elkaar dan juist nodig hebben…

sorry reactie was niet de bedoeling :stuck_out_tongue: