Snel boos met drank op

Hoihoi,

De titel zegt het al, als ik drank op heb zie ik dingen altijd anders. Ik weet dat dat het het normaal is haha dat je dingen anders zie en sneller boos wordt. Maar graag wil ik mijn verhaal uitleggen.

Heb nu zo’n twee jaar een vriend, als wij samen na de kroeg gaan en ik drink dan wordt ik altijd wel een x boos. Gelukkig is het al een stuk minder als eerst, maar het is nog niet helemaal weg. Ik ga een voorbeeld geven; ik zag mijn vriend de hele avond bijna niet en toen zag ik em in de verte met een meisje staan. Liep er heen en toen zei ik op een boze toon, ik zie je de hele avond niet en dan sta je nog lekker met een wijf te praten ook (meisje was al weg hoor haha). De volgende dag vertelde ik dat dit helemaal niet erg was, dit meisje woont gewoon in zijn stad en komt er wel vaker. Dus als ik niet gedronken had zou ik het ook niet erg hebben gevonden en de volgende dag vond ik het ook weer stom van mezelf. Ik zei tegen mijn vriend ik denk dat ik gewoon niet meer moet drinken als we samen uit gaan. M’n vriend zei van het maakt niet uit het word nu al minder dus miss gaat het ooit helemaal weg, ik wil gewoon samen met jou kunnen drinken ook ondanks dat je dan van die acties hebt. Ik was het hier wel mee eens, ik kan het wel uit de weg gaan door nooit meer te drinken of ik kan er achter komen wat het is. Me vriend en ik dachten ook dat het met vroeger te maken kan hebben, heb heel veel dingen nooit verwerkt enzo en net of dat er dan uit komt.

Mijn vraag is nu, hebben meer meiden dit gehad? Is het bij jullie over gegaan? Zijn jullie erachter komen hoe het nou kwam?

Groetjesxx

Nee geen idee. Maar hoeveel heb je dan gedronken? Want je kunt ook proberen om minder te drinken ipv helemaal niet en dan zien of je het ook nog steeds doet.

Ik trek mij dingen wel persoonlijker aan als ik een paar glaasjes op heb. Dat heb ik alweer een stuk minder als ik maar 1 wijntje op heb.

Wat hier boven ook gezegd wordt ja, als ik écht heel veel op heb dan kan ik gewoon de hele avond pissig zijn zonder dat ik echt een reden nodig heb.

Minder drinken is misschien iets wat je kunt proberen?

Dan drink je niet? Als je weet dat je je niet kunt gedragen met drank op, laat het dan gewoon staan.

Kap gewoon met drinken, je kunt er overduidelijk niet tegen, dus waarom doe je dat jezelf en je omgeving aan?