Snel blozen

ik word heeel snel rood en ik wil der zo snel mogelyk van af.

Hebben jullie tips?
of hebben jullie ervaring er mee.
ik wil alles weten.

:see_no_evil:

ik word ook altijd snel rood,vooral bij het sporten xD
maarja boeiend,niemand ziet er charmant uit als je sport :]

• daar kan je niet zoveel aan doen.

misschien is die zak over je hoofd wel een goed idee. oke, flaauw.

haha.
zat ik ook al aan te denken.

Ehm, er is van clinque (of hoe je het ook schrijft) een anti-redness solution creme ding. Misschien kan je dat even bekijken

Oke thankyouu.

Daar kan je volgens mij niks aan doen, de ene wordt nou eenmaal sneller rood dan een ander.
Je kan alleen maar zorgen dat je zo min mogelijk in situaties komt waarvan je weet dat je dan rood wordt

een leegje fuondation kan het minder rood laten lijken

je kan een huidallergie hebben miss kan de arts er na kijken… een vrouw die ik ken krijgt een hele rode kop als ze bijv. kruiden zoals nootmuskaat eet

Foundation? Ze is twaalf?

Nuja, dat is typisch iets voor de puberteit, heb er zelf ook last van gehad.
Normaal gaat het wel over met de tijd, maar als je onzeker bent moet je eerst daar iets aan doen.

uhm, mensen?
ze heeft geen last van uitslag of roodheid op haar gezicht ofzo…
ze heeft last van blozen

en daar kun je niet echt wat aan doen, wat zekerder worden van jezelf ofzo?

Tja, dat gebeurt nou eenmaal. Probeer er in ieder geval niet aan te denken, dat helpt al. En schaam je er niet voor.

Voortaan duidelijkere topictitel aub en GEEN hoofdletters!

bedaaaaaaaankt Soooph…

Ojaah mensen ik ben totaal zelfverzekerd. :tipping_hand_man:

Ja, dat heb ik ook, dat is zo irritant. Ik kijk dan meestal even een andere kant op of zo (tenzij ik met iemand aan het praten ben als het gebeurt) en probeer zo snel mogelijk weer normaal te worden, door rustig na te denken dat rood worden helemaal niet erg is en zo.

Ja, als ik het warm heb krijg ik een rood hoofd, of in ieder geval rode wangen. Vind het er wel grappig uitzien, maar als ik sport heb ik wel een rood hoofd ;p

Ik heb het ook altijd, maar dat kan ook dat je bloedvaten of weet ik wat het was dicht op je huid liggen en dat je het daardoor meer ziet als bij anderen. Had een leraar mij eens verteld

ik vind het wel wat hebben als mensen blozen =D ik bloos absoluut niet snel. en dan geeft iemand een compliment en dan wil ik blozen (ja wanhopig haha) omdat het anders lijkt alsof ik het toch al weet ofzo. en je bent goud eerlijk want je kunt niet liegen doordat je bloost. alleen met sporten is het wel vervelend. maar verder weet ik eigenlijk alleen maar postitive dingen :]

bedoel je blozen of een rode huid?
dat spul van clinique is voor een rode huid
maar blozen achja… Sommigen krijgen een tomatenkop na het sporten of als ze zich schamen, doodnormaal.

Een meisje van m’n klas heeft het ook. Als ze een spreekbeurt houdt dan wordt ze ineens helemaal rood en na 1 minuut is ze terug normaal.
Maar het stoort niet echt. Alleen ja, dat je dus ziet dat iemand zich schaamt of nerveus is.
Maar daar is niets aan te doen :wink: