snel agressief

nou ik heb een beetje niet zo heel erg probleem maar toch.

Ik word best snel agressief. nja en ik meen het niet eens altijd maar toch. als mijn vriend dus een verkeerde opmerking maakt, of me even iriteert, ga ik hem slaan, alleen soms net te hard, dan bedoel ik het niet altijd zo, maar toch doe ik het.

nu is dat voor hem natuurlijk heel erg vervelend. en hij zegt ook van daar moet je mee ophouden, anders ga ik een keer terugslaan.

wat moet ik doen zodat ik niet ga slaan ofzo whaha, want vind het eigenlijk best zielig voor hem

en dit is best n dom onderwerp maar toch…
xxx

gosh! in therapie gaan?
je moet echt jezelf leren beheerzen, (niet gemeen bedoeld, hoor.)
mijn broertje heeft dat ook, en die slaat echt door, dan slaat ie me letterlijk tegen de grond aan en dreigt dat ie me dood gaat maken enzo.

http://andyinoman.files.wordpress.com/2009/05/anger_management.jpg

ik doe dat ook!
maar dan wel alleen bij jongens. Ik heb ook bijna alleen maar jongens in mijn klas, denk dat het daardoor komt. Het is echt kut. Als iemand me ff plaagt ofzo, dan sla ik hem meteen. En soms net te hard en dat is zo zielig :stuck_out_tongue:
haha maarja. Je moet gewoon afkicken ofzo xD

haha daar moest ik ook aan denken!

Misschien moet je eerst tot 10 tellen.
Want agressie is een afknapper, dat hij dat volhoudt bij je.

heel vervelend. ik ken het.
alleen ik ga geen mensen slaan. maar er hoeft maar iets
gezegd te worden of iets net niet goed te gaan en ikword
helemaal gek. en nee tot 10 tellen en al die dingen werken
niet zo makkelijk.
ik weet toevallig nu dat het bij mij komt door hoe er vroeger
tegen mij gedaan is, niet denken dat ik nu ine lkaar geramd ben
hoor haha :stuck_out_tongue: gewoon hele heftige ruzies en als je ziet dat ej
ouders uit de pan schieten en aggressief worden dan neem je het
als kind vaak over. en ja het is deels ookwel omdat ik een stoornis heb
(weet ik dan sinds een paar weken, maar dat terzijde) probeer op de
momenten dat je het voelt aankomen, wegtelopen en even rustig te worden
verder weet ik zelf ook cht niet wat je eraan kan doen

ik word ook best snel agressief vooral als ik gestresst ben.
en dan krijgt mijn vriend ook vaak de volle laag, maar slaan dat doe ik niet zo snel.
je moet gewoon tot 10 tellen en proberen rustig te blijven.
en als je echt zin hebt om je af te reageren ga dan gewoon sporten dat werkt bij mij altijd.

wtf. Hoe oud is die?

ja al 9 maanden, maar die agressie is eigenlijk pas sinds dat ik een keer ruzie heb gehadmet hem =P

haha dat plaatje:P

maar ja tot 10 tellen word dat dan maar, en anders tel k wel tot 20 whaha=P, iets langer de tijd om rustig te worden…

alleen soms komt het niet door hem dat ik hem slaxD hij heeft 1 vriend, waar ik welzon gruwelijke hekel dan aan heb… zat eenkeer nasat hem,zonder dat ik het door had, was k m al aant knijpen whaha. heel stom dus =P

Dan nog. Dan moet je bij jezelf maar eens nagaan hoe je 't zou vinden als hij dat bij jou deed.

Vriendinnetje van mij deed dat ook en die had borderline… hoop niet dat je dat hebt

Als je goed leest, zie je dat ze dat niet hebt.

Je moet gewoon je handen thuishouden, ik vind niet eens dat je ’ te agressief’ bent maar gewoon ‘meisjes achtig’ andere mensen aan het slaan/tikke geven ben.

Nou ja, zonder dat ze het door had was ze een vriend van haar vriendje aan het knijpen, klinkt redelijk impulsief, kweet niet

Bedoel het ook niet rot ofzo, het lijkt er gewoon een beetje op.

Ik denk dat als je de neiging voelt je misschien maar ff naar de wc moet gaan ofzo :slightly_smiling_face: en als je dan terugkomt is er helemaal niks meer aan de hand :grinning:

hahahxD, nou die vriend van mn vriend die moet ik echt niet gaan knijpen=P, maar heb nogal ruzie met die vriend van mn vriend, die gast maakt me van alles en nog wat uit, en hijs 24/7 bij mn vriend ook als ik er benxD daardoor iriteer ik me gewoon te erg, dat ik me niet in kan houden=P

maarja heb wel is, dan ben ik daar denk ik van jah, ik ga wel stuk lopen,maar uiteindelijk begin ik dan steeds meer te denken op 1 of andere vreemde manier, ik ben pas rustig dan wanneer die gast weg is,

maarik moet nu best oppassen, voordat mn vriend mij gaat slaan ofzo, zegthij ook, als je niet ophoudt, dan sla ik een keer terug. en hij heeft best veeel kracht :expressionless:

Ik heb dat de laatste tijd ook meer maar het is nogal wisselvallig.
Op school kan ik snel hard reageren als iemand iets echt gemeen bedoelt en thuis roep ik ook snel.
Komt waarschijnlijk door de agressie van mijn moeder tegenover ons.

ik heb een keer gehad dat ik in een reflex een vriend van mij in z’n gezicht sloeg :open_mouth:
echt heel erg, ik wilde hem niet slaan maar ik schrok van hem (hij stond achter me en liet me schrikken) dus ik draai me om en sloeg hem in zn gezicht zonder dat ik door had wie het was of wat dan ook ;o
echt zo erg. ;p

maar eerst tot 10 tellen? ;o dat is heel lastig in het begin dat is waar… ;o