snel afvallen

misschien zijn hier al heel veel topics van,
maar ik moet maandag gaan zwemmen en ik heb nu een beejte een blubberbuik :frowning_face: en die moet ik dus vóór maandag kwijt!
wat kan ik het beste doen?

xxxx

dat red je niet meer.

Meisje toch.

Dat kan niet.

Dat red je inderdaad niet meer.

Gezond eten en buikspier-oefeningen doen. Maar niemand zal letten op je ‘blubberbuik’.

hmm jaa maar weetje, ik heb dan een date en die is echt belangerijk echt, ik doe er alles voor! wat zou ik dan het beste kunnen doen? bijv, de helft minder eten ofzo?

Eet gewoon wat je normaal doet en ga niet veranderen voor een jongen.

Heel cliché antwoord: als die jongen je echt leuk vindt, vindt hij die blubberbuik ook niet erg. En andersom: die jongen is jou alleen waard als hij door die blubberbuik heen kan kijken (figuurlijk dan, letterlijk zou wel knap zijn)

Ja, ga vooral niet/minder eten. Echt hoor, blijf gewoon eten, en als je echt wat aan dat “buikje” wil doen, ga dan meer sporten, drink wat meer water.

Maar ga gewoon niet afvallen. Als die jongen je echt leuk vindt maakt het hem geen bal uit of je nou twee kilo zwaarder bent of niet.

Daarmee val je niet af, maar kom je dubbel zo hard weer aan.

weer een typisch geval van “mijn bmi is onder het gemiddelde maar toch wil ik zoooooo graag afvallen?”

en sowieso, afvallen voor een jongen? haha… nee nog in geen honderd jaar

Haha, doe weer een gok naar lengte en gewicht :"D

haha oke oke, ik gok… 1.65/1.70 en rond de 50 kilo. :grin:
ts: verlos me uit m’n lijden, heb ik gelijk of niet?

@Anshowvis: haha, gelijk heb je :grin:

haha

Ja, je valt echt niet af voor maandag, en als die jongen je niet neemt zoals je bent, is hij t niet waard

yoghurtdieet, soepdieet etc.
Niet echt aan te raden, want als je daarna weer normaal eet kom je weer aan.

Je moet gewoon jezelf zijn. Ik heb zelf ook een ‘blubberbuik’ en mijn vriend heeft er totaal geen last van. Je moet je vooral niet gaan veranderen voor een jongen.

okee, bedankt allemaal .
en ja ik zit net iets boven mijn bmi. ;s
maargoed juliie hebben wel gelijk ;d

Gewoon gezonder eten en buikspieroefeningen en voor meiden die hier willen afvallen door weinig te eten raad ik het echt af. Ik heb het 6 maanden gedaan en had tussendoor eetbuien. Jah, ik viel misschien wel af, maar ik voelde me futloos, had helemaal geen energie en was de hele dag chagerijnig en nu ben ik het eindelijk gewoon gezond gaan doen en dat voelt zo veel beter. En afvallen voor een jongen zou ik niet doen. Hij moet van je houden om wie je bent en als dat niet zo is dan is hij jou niet waard.