Snel aankomen

Hey meiden!

Ik kom heel moeilijk aan, ben eigenlijk altijd vrij tenger geweest en heb tot begin tweede onder gewicht gehad. Ik ben deze week binnen drie dagen zes kilo afgevallen. Het probleem is dat dat meteen te zien is bij mijn rondingen, borsten en billen dus waar ik dus liever wel wat vet heb zitten. :dry:
Hebben jullie misschien tips hoe ik makkelijk aan kom? Ik eet echt voldoende, meer dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd zelfs haha. Maar misschien bepaalde dingen die ik wel en niet kan eten, of tijdstippen en dergelijke. Ik hoor graag tips!

Liefs!

Er is een ‘samen aankomen!’ topic. Ik weet zeker dat ze je hier wel kunnen helpen.
http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/samen-aankomen-263258.0.html

Binnen 3 dagen 6 kilo? Wow…

binnen 3 dagen 6 kilo is wel heel erg veel,
zeker als je zegt dat je ook nog probeert aan te komen.

Misschien toch eens langs de huisarts voor je schildklier? Heeft met stofwisseling te maken. Dit is inderdaad wel veel.

Hoe ben je binnen 3 dagen 6 kilo afgevallen? Zou ik ook wel willen, alleen het is hartstikke ongezond.

iig niet ongezonder eten, maar wel meer. zodat je meer calorieën binnenkrijgt

misschien speciale proteïne-shakes ofzo? Weet niet hoe gezond dat is, maar voor ff snel een paar kilo’s zou dat misschien wel helpen.

En anders lekker tien bakken Ben & Jerry’s. Ik wil t ook wel voor je doen hoor;)

Maar misschien inderdaad sowieso ff naar de dokter, die kan je vast helpen

Eet dan juist veel gezonde calorierijke producten, geen ongezonde vet en suiker bommen zoals ijs, alhoewel je natuurlijk wel ijs mag eten hoor. Niemand moet ongezond eten, dus ook niet als je aan moet komen.
Bijv. je brood dubbel beleggen, pindakaas eten, nootjes, bananen.

Misschien een keer kijken naar weight gainer producten?

Ik zeg: KANEN! :bowing_man:

Wat een luxeprobleem.

Ik moet nog maar naar eten kijken of ik kom al bij!! :rage:

Wat een onzin weer. Zo zou TS van jou ook kunnen zeggen dat je een luxeprobleem hebt, omdat jij juist wel snel aankomt. Alsof iedereen wil afvallen… :dry:

Jeetje krijgen we dat weer.
Goed dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde woorden gekozen.

Dit lijkt voor mij een luxeprobleem.

Beter zo?? :dry:

Dat heet sarcasme. Er zou echt een opleiding moeten komen, zodat alle mensen sarcasme begrijpen. Get over it, het is maar een reactie.

Bij sommige leden hebben ze het zintuig voor sarcasme bij de geboorte geamputeerd.

:crazy_face:

HAHAHA nee ik begrijp sarcasme heel goed, maar ik vond die reactie gewoon nogal raar. Ook als jij nu ineens zegt dat dat sarcasme is. Maar goed, ik heb daarop gereageerd en blijkbaar vond jij het ook nodig om daar nog even wat op te zeggen (nuttig of niet) en dan zijn we nu wel weer klaar hiermee.

Ik vind het echt niet leuk dat ik ondergewicht heb zonder er wat aan te kunnen doen. Ik eet al gauw rond de tien boterhammen per dag en vooral heel veel avondeten. Zijn er geen truucjes om aan te komen? Bepaalde dingen eten, bepaalde tijden eten? :flushed:

Als het je echt niet zelf lukt en je hebt echt ondergewicht: drinkvoeding.
300kcal per flesje en zitten alle nodige stoffen in die je lichaam nodig hebt. Ik heb ze ook, heb nu ensure plus (afgelopen 5 jaar altijd nutridrink; nutricia). Maar hiermee heb je onwijs veel variatie. Nu mokka en vanavond neem ik koffie haha. En vanmiddag had ik fresh perzik. Terwijl ik van nutridrink alleen de chocola weg te krijgen vond :")
Huisarts kan je altijd helpen! Misschien beleg je je boterhammen wel verkeerd, (te mager/te weinig) of drink je niets kcal-rijks etc. En heb je die drinkvoeding niet nodig. Er zijn tal van tips en oplossingen; samen aankomen topic is er ook! Zie link hier tussen reacties staan.
En anders is dit een prima oplossing zonder jezelf vol te moeten proppen.