Een jongen die ik al een tijd leuk vind noemde laatst op msn opeens sneeuwwitje, en nu weet ik niet hoe hij dat bedoelde. Het was veder een een gezellig gesprek. Maarja hebben jullie een idee want ik ben echt te verlegen om het hem te vragen. En ik snap dat jullie hem niet zijn e.d dus dat soort reacties kunnen achter wegen gelaten worden, ik wil weten wat jullie denken.
Ehm buiten het feit dat wij jou totaal niet kennen en dus ook geen flauw idee hebben hoe je eruit ziet kunnen we het daar al niet op gooien. En wij zijn hem inderdaad niet dus we weten het niet. Je kunt het hem het beste gewoon vragen, anders kom je er nooit achter.
Sneeuwwitje was het mooiste van het land! Aan de andere kant wilde dâr stiefmoeder haar dood hebben en haar hart als bewijs, maar ik neem niet aan dat ie dat bedoelt.
Dat hoop ik niet nee
Is het echt nodig dat je hier een topic over opent?
Je had het ook in het âHier kun je alles over hem kwijtâ topic kunnen zetten.
Als het je irriteert reageer dan gewoon niet.
Zit het je zo dwars?
Zo kan je het doen:
Chatgesprek van Jongen en Jij.
Jongen: âEwaaa sneeuwitjuhhhh!!â (hihi, grapje)
Jij: âSneeuwwitje?â
Jongen: âJa, je weet wel. Je bent de mooiste van het land.â
Jij: "Dankje. "
Of je hebt gewoon 7 hele kleine vrienden?
Oh wauw hij noemde je sneeuwwitje, wat zou hij bedoelen?
Uhmm ⊠NOU EN, wat hij ook bedoelt, negatief zal het niet zijn, gewoon ⊠prinsesje ofso wss, weet ik veel.
Nou ben dus zo onzeker dat ik het al dood eng vind om uberhaupt hoi te zeggen op msn.
@KarinCookies Nee maar eentje
Even heel dom, maar hoe zie je er zelf uit?
Ik zelf heb heel donker haar en een bleke huid en mijn vriendje noemt me ook Sneeuwwitje. Als koosnaampje.
donker bruin en huidskleur ja mijn oma noemt het romig wit XD
Haha here you go!
erg voor de hand liggend dan he?
Als je lang rood haar hebt en je vriendje je âarielâ noemt, weet je toch ook wel dat hij niet bedoelt dat je naar vis ruikt oid
HAHAHA ^
misschien kun je het aan hém vragen?
jij - lief dat je me sneeuwwitje noemde maar waarom eigenlijk hihi?
hij - ⊠(geeft antwoord)
(â: