sneeuwballengevecht in mijn haar.

Hey girls,
I can’t gewoon… de laatste tijd heb ik zoveel roos in me haar dat je het geen eens meer ‘roos’ kan noemen maar gewoon een sneeuwballen gevecht. Ik heb van alls geprobeers haarmaskertjes, moddermaskertje, olien , shampoo’s , zelfs naar de huisarts geweest voor een lotion,’ niks maar dan ook niks helpt!
Heeft iemand hier de zelfde ervaringen? deel die dan aub:)

Bye xoxo

Wat vervelend! Heb je geen psoriasis?

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/decubal-hoofdhuid-kuur-60093496
Dit heb ik laatst gekocht omdat mijn hoofdhuid godsgruwelijk jeukte en daarbij ook heel veel schilfertjes had/kreeg. Bij mij hielp het na een paar keer, misschien iets om te proberen?

Ik zou er zeker eens mee naar de dokter gaan gaan eigenlijk, want het klinkt vrij extreem.

Jaa dat heb ik dus ook,
enorm veel jeuk met schilfertjes , thanks babe:)

Ik herken je probleem enorm! Ik heb zelf meer dan 10 jaar alles geprobeert, van drogisterij producten tot dure producten die de kapper of huisarts aanraadde, niks hielp.
Maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat sebamed antiroos shampoo echt fantastisch werkt voor mij! (Dit klinkt echt als een #spon haha, maar dat is het niet) Ik heb geen jeukende hoofdhuid meer, mijn haar wordt minder snel vet, en ik heb helemaal geen(!!!) roos meer! En ik heb geen wonden meer op mijn hoofdhuid, maar als ik je verhaal zo lees heb je daar gelukkig geen last van.

De sebamed antiroos shampoo is te koop bij de kruidvat voor 5,25 per stuk. Nou vind ik dat zelf wel wat aan de duurdere kant aangezien ik er met lang haar redelijk snel doorheen ga , maar ze hebben heel vaak acties zoals 1+1, 2+1 of 2+2 gratis.

Hopelijk heb je hier is aan.