Sneeuw!

Hier in Den haag ligt er bijna 30 cm sneeuw! ik moest vandaag eigenlijk werken maar door het sneeuw rijden er geen trams of bussen dus ik ben lekker vrij :grinning:

maar wat vinden jullie? sneeuw of geen sneeuw
i love it!

zoekfunctie

BIJ MIJ PRECIES HET ZELFDE JOEHOEEE ik kan ook niet naar mijn werk toe !! En zit ook hier in den haaag.

Laatste topic die ik kon vinden wat over sneeuw gaat is van 2008

Jaaaa bij ons [ vlak bij rotterdam ] Ligt ook heeeeeeeeeel veel sneeuw.
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel in Nederland meegemaakt =|

Het blijft hier maar sneeuwen, en dan geen kleine vlokjes, nee echt dikke vlokken en veel! Als het zo door blijft gaan ligt hier straks ook 30 cm :grinning:

Ik had donderdag nog een topic gemaakt; Let it snow ^^.
Heb m geupt

Bij ons ligt er EINDELIJK ook sneeuw ( Limburg - België ) !
10 centimeter :guitar:

Ik hou van sneeuw!
Maar wat zo gemeen is, ik moet nu studeren… Terwlijk iedereen er lekker van geniet. En dan moet ik vanavond/vanmiddag ook nog reizen. Gaat ook vast groot probleem worden…

Bij ons (Ik ben nu in Amsterdam bij opa en oma). Ligt echt een plak sneeuw. En het stopt steeds heel ff met sneeuwen maar daarna gaat het weer gewoon door =)

ik wou naar mijn vriendje toe :frowning_face: dat gaat nu misschien denk ik zo niet door…
maar. dan gaan we wel zo een sneeuwpop bouwen!:smiley:

ik zit al 2 dagen bij me vriend. ik zou vandaag eigenlijk naar huis gaan maar ik zit hier nu lekker vast en kan niet weg :grinning:

Al 45cm sneeuw sinds donderdagnacht…

Het lag hier al in Amersfoort, maar nu is er weeeer een dik pak over heen gekomen. Straks maar een sneeuw wandeling maken. ^-^

same here

Hier ligt iets van 15/20 cm sneeuw. Straks even een leuke wandeling maken met mijn hond :slightly_smiling_face:

ik weet niet precies hoeveel cm hier ligt,
ik ben de halve weg naar mijn werk gelopen
Donderdag & vrijdag had ik sneeuwvrij
(donderdag wel na 't 3e uur pas omdat best wel veel mensen niet op school konden komen.

Bij ons ligt ook iets van 20 cm!

hier in zuidlimburg ook eindelijkk :grinning: er rijden geen bussen en treinen enzo, ik vind het wel wat hebben hahha :stuck_out_tongue: hoewel dat opzich ook wel irritant is.
iets van 15 cm maar het sneeuwt echt vet hard!