sneeuw...

deel hier je mening over wat jij van sneeuw vind , en over de overige dingen wat sneeuw met zich allemaal mee brengt, behalve witte shitjess :stuck_out_tongue_winking_eye:

ook al heeft het soms een uitstekend en prachtig uitzicht, en ziet het er wel mooi uit om het te zien , brengt het ook zen nadelen mee

http://dingena.files.wordpress.com/2011/01/gladheid_02-copy1.jpg?w=520&h=346

Gelukkig staat het bij onzin.

Ik wil gewoon heel snel weer zomers weer.

ik dacht omdat het op sommige plekken veel sneeuwt , er een topic van te maken , ook al tjd gelden dat ik dat heb gedaan dus dacht doe eens wat leuks , en laat ik het over sneeuw doen … , maarjaa

Ik vind dat het nu wel mag gaan stoppen met sneeuwen. Ik bedoel, het is al bijna april en vanmiddag sneeuwde het nog.

wen er maar alvast aan , volgens iedereen gaat het tot eind april nog flink te keer met sneeuwen , en zowiezo dit weekend ook … dus we kunnen onze borst(en) alvast nat maken …

maar kijk wat nou als het niet meer glad zal worden , maar nog wel heel veel sneeuw ? zou je er dan vrede mee kunnen stellen of niet ?

Ik irriteer me kapot aan de sneeuw!
Afgelopen maandag/dinsdag was het hier heel zonnig… zo zonnig dat we gewoon op het terras konden zitten! (Met jas aan, dat wel.)
Toen opeens sloeg het weer om woensdag en nu ligt er zelfs weer sneeuw!
Ik ben echt toe aan zomer…

Ik ben dit weer echt zat. Maarja, hoe strenger de winter is, hoe mooier de zomer. Zeggen ze.

Daar heb je wel een punt, maar alsnog ik ben benieuwd wat het weer dit jaaar gaat brengen , ze zeggen dat we koudere Pasen krijgen dan Kerstmis … dus dat belooft nog veel …

het duurt lang,wanneer komt de zon nou of slaan we de lente over ofzo :face_with_raised_eyebrow:
maar de zomer komt heus wel er aan :bowing_man:

ik heb nog geen een keer dit jaar een echt gevoel voor zomer of lente gehad , dus vind dat daar wel tijd voor is … maarf wel tijdje niet geregend :grinning:

Duurt te lang.
Ik wil warmte.

Ik heb aan bijna niks zo’n erge hekel als aan sneeuw.

Ik wil geen sneeuw meer. Ik wil ZON!

Ik haat sneeuw. Ik vind het niet mooi en het geeft me geen goed gevoel. Ik vond het al niks toen het begon in de winter maar dat het nou zo lang door blijft gaan vind ik al helemaal erg. Ik wil warmte!!

Sneeuw mag er alleen voor mij zijn, als ik de deur niet uit hoef haha