Sneeeeeeuwvrij!

Ja! Ikke! Laatste dag van school, voor de zuidelingen dan, viel uit! Ik was alleen wel al helemaal naar school gefietst door de sneeuw ¬¬.

ik heb al 1 week vakantie achter de rug…

ik heb ook al 1 week vakantie xd

ik heb ook al 1 week vakantie xd.

Ghehe, jaloezie.

JAAAAAAA IK HEB OOK SNEEUWVRIJ :grinning:
toch een lichte tegenvaller dat ik al aangekleed en al ben en nu niet meer lekker warm in bed lig haha
ben ik blij dat ik eerste 2 vrij had en niet naar school ben gefietst haha, al denk ik niet dat ik nu naar ehv glazen huis kan vanmiddag :frowning_face:

Ik was sowieso al vrij :slightly_smiling_face:. En al was ik dat niet, kon ik toch niet naar school, want de treinen rijden niet.

maar hebben jullie dan 2 weken vrij… of alleen maar 1? daarmee bedoel ik mensen in het zuiden ;]

voor mij (en de meeste) zit de helft er al op :frowning_face:

ik heb zometeen een megatoets tot 5 uur xP geen sneeuwvrij helaas…
maar daarna KERST WHOAAA!

2 weken. wij hoeven 10 januari pas naar school

ik kreeg nooit sneeuw vrij
niet op basisschool niet op middelbare ik woon in het noord

ik krijg ook noooit sneeuwvrij. maargoed, ik heb vakantie :slightly_smiling_face:

Natuurlijk niet. Wij hebben alle feesten in 1 week en daarna nog een week gewoon lekker uitrusten. Zij zijn nog meer brak van oud & nieuw en moeten daarna naar school.
Ik heb ook pas sinds vandaag officieel vakantie, maar hoefde vandaag ook niet naar school.

Ik was ok al van plan om naar het glazen huis te gaan, maar de bussen rijden dus niet :l. Goh, wat een nadelen aan al de sneeuw…

2 weken :grinning:

Daarheb je een punt, maar ik ken een boel mensen die deze week al vakantie hadden en me daar de hele week mee hebben geïrriteerd, haha.

Woww waar in het zuiden woon jij dan ?
Ik woon in zuid-limburg en ik moet gewoon 3 jan naar school, heb nu wel al 1 week vakantie.

Ik heb nog nooit sneeuwvrij gehad. Nou ja, 1 keer op de basisschool maar toen lag er 1 m sneeuw. En toen moest het dak gecheckt worden.