sneakers

Ik heb nieuwe sneakers nodig, zwarte, maar de meeste sneakers vind ik zo mannelijk of ze hebben iets lelijks. Dus ik dacht dat jullie mij misschien wel konden helpen. Ik vind dikke zolen wel mooi, maar ik wil geen vans =)

Jordans! Die ik heb op me profielfoto haha

Converse one star :slightly_smiling_face:

Etnies

vans met lage zool

oh ik wilde net vans posten haha ;p
dan zou ik gewoon converse nemen, en dan zwarte.

Nike’s.

Weetje ik zoek altijd winkels waar je sneakers voor meisjes kan vinden he! En ik vind er nooit, enkel all stars.
Dus ik loop 2 dagen geleden naar de paris londres binnen voor ballerinas en ik krijg er zo een paar van men moeder, en dan zie ik zo achter een hoekje super mooie baskets staan van D.A.T.E. echt suuuuuuper mooi

Kijk es bij het merk D.A.T.E. vind ik eeeegt mooi! xp

oei een beetje verwend…? ^

OT:
Als je bij de sneakers, coach, britain of footlocker kijkt kom je vast wle leuke tegen. Zo heb je van nike en adidas ook vrouwelijke modellen, die zijn wat minder lomp.

He, ja ik weet dat je dat zou denken, maar dat is absoluut niet zo hoor,maar ik had egt dringend schoennen nodig

xD als ik “dringend schoenen nodigheb” koop ik gympen bij de van haren :stuck_out_tongue:

ikzelf vind de gympen van Graceland en Victory erg leuk, zijn ook niet al te duur dus kan je meerdere paren kopen en heb je voor elke outfit bijpassende :grinning:

srry gympenfan :stuck_out_tongue: ^^

ik koop meestal bij Footlocker, daar hebben ze echt keiveel dus daar zou ik sowieso ff kijken
en anders Pro of Frontrunner misschien? die hebben voor dames nooit zo van die “lompe” modellen zegmaar, maar wel stoer wjw

sneakers vind ik altijd mannelijk dus sorry.
zie het als een up.