Sneakers

Ik ben absoluut geen sneaker-typje, ik draag vooral een mix van edgy en girly kleding en dus stoere boots maar ook hakken. Maar nu moet ik dus sneakers hebben omdat ik snel last van mijn voeten krijg en ik weet niet echt waar ik moet kijken zegmaar. Weten jullie misschien sneakers die wel bij mij passen en waar ik dan moet kijken? Ik vind die sneakers met studs altijd wel leuk! Maar ik zou dus ook echt niet weten waar ze die hebben…

xoxo

Hmm vans? Die kan je ook zelf studden, heb ik ook gedaan. (:

Je kan toch ook gewoon zooltjes dragen…

Nouuuuuu. Even denken hoor.

Schoenenwinkels.

Ja ik word enorm sarcastisch van die mensen die zich net aanmelden en meteen mega onnozele topics openen.

@Daisy
Die vind ik wel heel leuk, maar die zijn niet stevig genoeg…

@Felidae
Dat geeft niet voldoende steun als ik heel lang moet lopen.

@Sushi
Sorry hoor, maar als ik in schoenenwinkels kijk zie ik nooit leuke dus ik vraag gewoon om wat tips voor leuke sneakers. Is dat echt zo onnozel?

Ja dat is onnozel aangezien dit in het ik zoek topic mag.

Lees de regels.

Ik moet dus ook zooltjes (of nouja die heb ik ook) en goede sneakers. Dus alleen zooltjes geeft niet voldoende steun is wat ik bedoelde.

Oke, sorry dat wist ik niet. Geen probleem dan mag dit topic gesloten worden. :wink:

Ik heb van die meeeega dikke gel zolen die naar de vorm van je eigen voet gaan staan. Misschien een idee?

ga is naar de markt :slightly_smiling_face: en bij ons heb je zulke schoenen met studs HEELVAAK! zijn er in de buurt niet van die onbekende merken? want bij ons heb je zulke winkeltjes die niet heel bekend zijn met echt super leuke dingen o.a ook schoenen met studs & als je toevallig dichtbij amsterdam woont zal ik daar kijken want je ziet schoenen met studs overal

http://www.thefashionadroit.com/wp-content/uploads/2012/08/sneakers.jpg

Ik zweer bij mijn hoge model sneakers van nike!
Had ook er ook altijd veel last van, en had zooltjes en steun nodig. Had bijna nergens meer last van met een hoogmodel sneaker. Nouja, ik had toevallig nike, maar er zijn natuurlijk ook nog andere merken.

Er is een ik zoek topic, bovendien vindt je sneakers werkelijk overal!