sneakers met jurkjes of rokjes

Hallo,

Ik heb er nar gezocht.maar ik kon er geen topic over vinden… maar ik heb dus een vraag aan julie. Ik ben.zelf ondertussen alweer 18 en ik draag echt nooooooit hakken of balarina’s. Maar ik vind jukrjes en rokjes wel leuk om te dragen maar ik weet nooit zo goed hoe en ik vind het soms zo.snel.kinderlijk voor mn leeftijd staan. Ik draag voornamelijk nike sb van stefan.janoski.die lijn daar heb ik 3 paar van. Vinden.jullie dat zoiets kan met een jurkje ? Of weten jullie welke sneakers er wel leuk.bij sraan? Post de foto dan hier aub ! :slightly_smiling_face:

Ik vind creepers of vans heel leuk bij jurkjes of rokjes (:

Ik vind die Stefan Janoski nikes juist heel erg leuk onder een jurkje, maakt het wat minder ‘meisjesachtig’!

Ik vind dat het wel kan maar dan zou ik wel zwarte vans oid doen en geen knalrode.

Ligt er ook aan hoe het totaalbeeld is. Ik zag gister een meisje lopen met super dunne benen. Ze droeg een kort broekje met daaronder mega sneakers. Zag er echt niet uit!
Maar met Creepers of (nep)vans is het vaak wel heel leuk! Die 3 euro schoentjes van Primark vind ik ook altijd wel leuk onder rokjes en jurkjes (:

Vind ik leuk:

Vind ik niet leuk:

http://cdn1.chicisimo.com/thumbs/files/2013/01/zara-dresses-isabel-marant-sneakers~look-main-single.jpg

ligt eraan welk jurkje je met welke schoenen combineerd.

ik vind vaak lage sneakers leuker bij jurkjes, maar sommige hogere staan (echt maar heel soms) ook leuk!

Lage kunnen wel leuk staan, maar vind het bij mezelf toch altijd gek eruit zien, terwijl ik vind dat iemand anders er wel mee weg komt :’))))

Het blijft toch een beetje hipsterig

:’)

Ja. want dit droegen ze jaren geleden, toen niemand überhaupt wist wat ‘hipster’ is nog niet… :cold_sweat:

ja nee precies idd misschien ook wel beetje alto enzo xoxxo

Ja dat heb ik zelf nu dus ook! Terwijl toen ik op de middelbareschool zat in de 2e en 3e enzo echt wel heel veel rokjes en jurkjes droeg met sneakers maar als je wat ouder bent vind ik het dus snel wat kinderachtig staan of zo…

DAnkje voor de foto´s! Die eerste vind ik dus bijvoorbeeld kinderachtig om zelf te dragen het is wel mooi maar gewoon kinderlijk of zo maar die tweede combinatie vind ik weer wel echt heel leuk :slightly_smiling_face: Meer foto´s zijn hartstikke welkom ik wil graag inspiratie opdoen voor dit najaar wanneer ik weer naar school moet en dus zin heb om me een beetje fatsoenlijk te kleden haha

^

En dit zijn de schoenen die ik dus bedoel die ik zelf veel draag want ze zitten echt heeeeeeerlijk :smiling_face_with_three_hearts: sulit.com.ph

Ik zit nu op iemand zn laptop en dat is dus een buitenlandse laptop ik weet niet precies hoe tie werkt maar ik kan geen foto kopiëren plakken dus als je op deze link klikt (voor degene die uberhaupt geiinteresseerd zijn…) En dan naar de 3e foto waar heel veel verschillende schoenen opstaan heb ik links bovenin die turquoise en rechts onder die witte maar dan met beige veters en ik heb dan ook nog rode…

Thanks voor die site! :slightly_smiling_face:)

Ik ben verliefd op een jurkje dragen met sneakers. Doe ik heel vaak :slightly_smiling_face: Staat juist zo lekker skater achtig, zonder meteen echt een skater te zijn zeg maar, haha lekker logisch dit (:

Je moet je eigen stijl creeren en als je bij een jurkje vans of nikes wil dragen doe je dat toch lekker (:

Gewoon All Stars, dat doe ik altijd, en ik ben 21. Ik doe het al sinds de middelbare school zo, en toen vond iedereen het nog afschuwelijk.

alstars bij jurkjes vind ik in elke vorm leuk eigenlijk :stuck_out_tongue: ik kan zelf absoluut niet op balerina’s of hakken lopen dus ben wel blij dat het wel leuk staat :stuck_out_tongue:

vans oid of jou schoenen vind ik ook leuk :slightly_smiling_face:

Dit vind ik zelf ook een eenvoudige, maar leuke combinatie. Alleen die schoenen hadden wel iets meer bij de kleur van het jurkje mogen passen. Zo draag ik vaak ook mijn jurkjes. :flushed: