sneakers combineren

Hoi,
ik heb geen miskoop gedaan maar ik heb deze sneakers

http://static.vergelijk.nl/fotos/500x500/3/5/1/7/bjorn-borg-nu-sale-bjorn-borg-grijze-middelhoge-sneaker-roland-style-midcut-1-16753517.jpg

en sneakers zijn ook eigenlijk de enige schoenen die ik pas, ik kan geen laarzen aan of pumps want heb hele vervelende voeten.
Maar ik combineer ze eigenlijk altijd met een spijkerbroek,
maar ik zou ook graag een rokje of jurkje eronder doen.

Heeft iemand ideeën/combinaties? Of is het echt niks om deze met een rokje te combineren.

Ik denk dat ze wel leuk staan als je kleding verder ook grijs en wit is! En dan met zilveren sieraden.
Vervelend dat je moeilijke voeten hebt trouwens!

ik heb best veel All stars, en die staan leuk onder een rokje dus waarom jou schoenen niet? :stuck_out_tongue:
tzal vast mooi staan

All stars vind ik wel leuk onder een rokje, maar deze schoenen lijken me niks…

met een skinny jeans zou het leuker staan
all stars vind ik ook leuker onder een jurkje

Die vind ik niet mooi, sorry. Ik zou ze persoonlijk alleen met gym dragen of bij het sporten. Maargoed, niet met een rokje of jurkje, ik denk dat ze onder een jeans nog het mooist uitkomen.

Ik vind ze niet echt mooi, sorry, en met een rokje/jurkje ziet het er best wel lomp uit denk ik.

Ik zou deze alleen onder een broek doen, maar bijvoorbeeld lage all stars of vans vind ik wel leuk onder een jurkje!

Ik vind ze lelijk.

Maargoed, als je wat anders wil… Ik weet niet of je altijd skinny’s draagt? Maar misschien kun je een keer een baggy broek erboven doen. En ik vind sneakers vaak wel leuk onder jurkjes hoor, maar dan geen bloemendingetjes. Gewoon een zwarte of witte, met gekleurde cardigan ofzo. Of een gekleurd jurkje, maar ik zou niet met allemaal shit eraan doen. Ja weet niet, ik vind dat wel kunnen. Dan heb je juist even wat anders dan de meesten hebben, en het is vrouwelijk &stoer in één.

ik draag zelf nooit sneakers, maargoed je kan ze bijv. combineren bij een iets wijdere spijkerbroek met een oversized vest erbij bijvoorbeeld?

succes!

ps: ik vind sneakers echt een not done voor bij rokjes.

Ik denk niet dat deze sneakers leuk zijn bij een rokje of een jurkje. Wel kan je ze bijvoorbeeld combineren met een skinnyjeans of een baggy broek, zo heb je al twee totaal verschillende outfits.

tnx iedereen voor de reacties
naja ik denk dat ik ze maar niet ga combineren met een rokje. Maar ik heb eindelijk laarzen gevonden die wel passen dus die ga ik misschien kopen :slightly_smiling_face: even m’n moeder over halen. dan kan het wel met een rokje of jurkje :grinning:

off topic; maar ik hoefde geen mening over de schoenen, ik vroeg alleen om combinaties. dus waarom reageren mensen dan meteen met ‘ik vind ze lelijk’?

Ik denk dat die sneakers erg lomp staan onder een jurkje of rokje maar je kunt ze dragen met een broek en een shirt met een vestje of leuk jasje/blazer erop. succes met je moeder overhalen om de laarzen te kopen!

gewoon een skinny of een baggy broek en een gewoon shirtje zonder print?

ik vind dat het best kan maar dan wel met een legging.
anders staat het echt lomp

ik zal iniedergeval geen rokje of jurkje doen maar gewoon een broek( sorry voor de mensen die dat wel zijden) maar anders heb je zeg maar dat je in je schoen kan kijken en dat je schoen uitsteekt

bij laarzen heb je dat niet zo ok dat ze meer aan je benen aan sluiten

hopelijk heb jer er wat aan!

oja en ik zal er wel een beetje een sportieve outvit op doen

en je schoenen zijn echt leuk!