Sneakers -> brace

Hee, ik wist ff niet in welk forum ik dit moest plaatsen dus heb ik t maar hierin gezet omdat t toch over mij gaat… :slightly_smiling_face:
Ik krijg dus volgende week een brace om mijn enkel, dus kan ik alleen nog maar sneakers aan (een brace is een soort afklikbaar gips)
dus weet iemand nog leuke, niet al te strakke, sneakers?

Ga je speciaal nieuwe schoenen kopen daarvoor?
Of wat… ?
ik zou gewoon sneakers kopen die je normaal ook aan zou doen, op het ‘fashion’ forum staat een sneakers topic misschien staat daar iets tussen

ja, naja, ik heb dus meestal laarzen aan en t paar sneakers dat k heb is behoorlijk afgetrapt xD
ja, kan ook, nog niet aan gedacht xD

waar is dat voor?

die brace bedoel je?
is voor mijn enkel, heb ik al sinds begin september last van [dik, pijn, stijf etc]
ben dus bij 2 ziekenhuizen geweest, 2x rontgenfoto, maar daar wisten ze niks
daarna naar een kliniek, vervolgens mri
en nu denken ze dan dat k een gebroken enkel heb gehad toen ik 5 oid was [toen dachten ze dat t gewoon zwaar gekneusd was] maar toen was er dus een stukje bot afgebroken en dat is nu gaan irriteren…
nu komt dus die brace eromheen om m;n enkel te onlasten waardoor het minder geirriteerd raakt, als dit niet werkt moet het geopereerd worden, dus ik hoop maar dat t werkt :slightly_smiling_face:

up ^^

Nike dunk :grinning: <3

ohja, die zijn wel stoer :slightly_smiling_face:

nike air max 1 vind IK echt HARDT !!
lage sneakers so…
naah ja success

Ik vind Puma’s het makkelijkste, en Allstars het leukste…

allstars denk ik, die vormen een beetje mee met je voet, lage vind ik fijner
of DC’s die zijn ook fijn. Neem dan Mantaca2 :grinning::smiley:
http://www.hypebeast.com/…k-dc-womens-manteca-2.jpg
dat zijn LE

ik loop ook al een aantal weken met een brace om mn enkel nu (het begin vond ik echt wennen trouwens, alsof je voet wordt afgekneld, maargoed)… ik draag gewoon allstars. bij al de andere schoenen die ik gekocht heb kreeg ik problemen met de andere voet, dat de schoen te groot was enzo, en wat hierboven al was gezegd inderdaad, ze vormen makkelijk mee… dat vond ik zelf heel fijn althans… maar iig succes, en beterschap:)

Nikes :grinning: