Sneakerheads

Al vanaf mijn 12e ben ik ook een sneakerhead haha. Ik droeg altijd Nike Dunk High, ik had denk ik 8 paar. Toen een poosje iets minder, maar door m’n ex die ook enorm veel sneakers had ben ik weer teruggevallen en heb ik me collectie uitgebreid met meerdere New Balance, Air Max 1, Nike Blazers, All Stars en Jordans.

En heeft iemand enig idee hoe jordans vallen? Gewoon normale maat of kleiner?

weet er iemand hoe de jordans women 3 white cement grey pink zijn ?

Net supra society grijs met roze zool besteld bij label54 voor €35,99. Ze hadden precies nog me maat, ben echt blij haha.

:frowning_face: zus gaat morgen waarschijnlijk de air max 1 leopard halen, beeeeetje heel erg jaloers

Jordans vallen bijna allemaal kleiner (hangt wel van het model af). Ik heb normaal gesproken maat 37 maar voor jordans maat 38,5. Dus dat scheelt wel behoorlijk.

Ah oke thanks!
Ik wil de jordan retro 4 green glow, heb normaal 38, en van supra’s nu 38,5.

Ik vind ze net iets kleiner vallen. Normaal is 38 mij net te groot, en nu zit 38 normaal.

oh ik zie nu pas dat ik te laat ben met mijn antwoord haha

Geeft niet haha, ik vind ze ook kleiner vallen, normaal 38 nu 38,5 en die is best krap, maar ik ben ze nu aan het inlopen en ze worden al wat minder strak (:

Haha ik heb retro 5, denkt dat die (bijna) hetzelfde valt als retro 4. Khad wel snel wondjes op mn enkel aan de achterkant zegmaar, maar ging wel snel over:’) zijn nu wel helemaal ingelopen en ben aan t zoeken naar een nieuw paar! Liefst flight 45 high model in wit/grijs/zwart maar ben nog niets ‘geweldigs’ tegengekomen zegmaarxD

Heb ze net besteld bij sneakerbaas, maat 39, gelijk me salaris is op xd

Haha aahww:’) ik ken het probleem. Ik kan bij sneakerbaas nooit mijn maat vinden van het model dat ik wilxD ik hou het voorlopig op Footlocker maar daar zie je iedereen wel snel mee lopen en dat is wel jammer…