Sneakerheads

hee meiden,

Zijn er meer vrouwelijke sneakerheads?
Sneakerhead is een naam voor mensen die van sneakers houden, er veel van weten en het liefst 1000 paar sneakers willen hebben

Bekende sneakers zijn:

Nike
Jordan
Adidas
Reebok
Supra
Puma
Vans
New Balance

Dit topic is ook bedoeld voor mensen die zich afvragen naar releases of meisjes die willen weten hoe een bepaalde schoen heet die je hebt gezien.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben want soms krijg ik vragen van vriendinnen die leuke schoenen zien en dan vragen ze aan mij of die te koop zijn en zo ja waar ze te koop zijn, ik help ze er altijd mee en ik vind het leuk om jullie er dan ook mee te helpen :wink:

Ik heb alleen verstand van vans, dus aan mij heb je niet zoveel

Zolang het sneakers zijn is het goed, Ik heb daar juist niet veel verstand van xd

Als iemand weet waar ze de Converse Comme des Garcons uitgave verkopen, zou ik dat wel leuk vinden haha. Al weet ik niet of Converse onder “echte sneakers” worden verstaan

Ik heb ongeveer 6 paar, en wil nog een paar supra’s erbij.

Het zijn wel sneakers maar er zijn weinig rear releases van deze en in de winkels heb je ze meestal in alleen maar kleuren of gewone printjes.

Die jij bedoeld zijn volgensmij limited, ik weet het niet zeker want ik heb geen verstand van converse maar als je op ebay kijkt zijn er wel een paar en als je googled heb je in Amerika ook die soort en de verzendkosten zijn niet heel prijzig

Ja ik weet dat ze ze op internet hebben, maar ik wil ze wel in het echt zien. Retouren naar amerika is namelijk echt een pokkewerk haha

Ik wil nog minimaal 4 paar supras maar mn bankrekening werkt niet mee

Daar heb ik ook last van hahaaha

Ik ga even bij papa slijmen voor Supra’s.

Nike <3
Jordan <3
Puma <3
Vans <3
En converse (al is dat volgens mij geen sneaker)

ik ben dol op sneakers :grinning:
wat ik wel zo stom vind is als er een trend is , bijv jordans, dan gaat iedereen die opeens kopen en ik erger me eraan dat kakkers zulke sneakers gaan dragen. Houd het bij all stars en new balance wil je js .

titolo.ch heeft altijd sneaker eerder binnen dan alle andere winkels

Ik vind zelf niet dat ik er verstand van heb maar mn vrienden zeggen wel altijd dat ik te hard van stapel loop als ik schoenverkopers loop te verbeteren…
Ik heb nu:
5 paar allstars
2 paar nike’s (air prestige’s)
2 jordans (allebei retro 5) en daar wil ik er meeeeeeeer van:O
2 adidas maar draag ik bijna nooit

Mijn probleem is meestal dat ik een leuk model zie maar dat die alleen voor mannen verkrijgbaar zijn, vooral supra’s heel vaak (ik heb maat 37). Ik spaar nu voor nog een paar jordans maar heb nog geen leuke op t oog. Weet iemand trouwens waar ze jordans of supra anders verkopen in de winkel zelf behalve bij Footlocker? Ik pas ze liever altijd wel even voor ik iets koop, vooral jordans heb ik altijd een andere maat nodig dus vandaar:’)

Yeaah love sneakers <3
En m’n vriend gelukkig ook, helemaal leuk dat we bijna dezelfde maat hebben (38/39) dus ik steel vaak ook zijn sneakers. :grinning:
Ik heb 3 Vans, 1 Converse, 2 Adidas, 1 Nike & 1 Jordan. Mijn vriend heeft 3x zoveel van dit… Wil nog heel graag meer Jordans want die lopen zooo lekker…

I’am a sneaker-lover ! <3

Ik heb 3 Vans
4 Air Max’s
2 Converse
2 Addidas

Ik wil heel graag Jordans en Timberlands maar voor ik het weet loopt iedereen daar mee… :pensive:
Weet iemand waar ik Limited Edition Jordans kan halen ? :slightly_smiling_face:
x

Mijn vriend is echt een sneakerhead en ik heb het van hem overgenomen haha, ik ben zelf heel erg fan van air max 1, ik het nu 3 paartjes. Ik wil er nog zoveel meer maar helaas zijn ze nogal duur dus dat zit er niet altijd in

Ik ga volgende week jordan 4 ‘green glow’ halen
Dan komen ze ook uit en ik wacht al voor die release sinds februari :upside_down_face:
Btw voor iemand die altijd yeezys heeft willen hebben, in oktober komen de october reds uit

supra is echt hemel, ik heb 1 paar maar het liefst had ik er nog 100 gehad. is er een winkel in nederland waar ze er veel hebben? ik ben er nog bijna geen tegen gekomen.

Volgende week komen eindelijk me nike air force binnen!

Ik ga 2 paar supra’s kopen denk, maar hoe valt de maat (aangezien ik van plan ben ze online te bestellen)?

Ik wil dan supra society multicolor, en supra skytop in het grijs