Sneak peek LC's eerste boek ''L.A. Candy: A Novel''

Voor de Lauren Conrad fans onder ons, in de Teen Vogue van deze maand staan een sneak peek van LC’s eerste boek ‘‘L.A. Candy’’! No need to buy the magazine, je kunt het gewoon op de website lezen. http://www.teenvogue.com/…ad-novel-la-candy-excerpt

En, gaan jullie 'm kopen wanneer -ie in Nederland te koop is?

Huh? Je hoeft hem toch niet te kopen zeg je?

the sneakpeak aka preview niet nee, het boek wel he.
hahaha.
Euhm, ja ik ga hem kopen.
i love LC, en kijken wat ze te vertellen heeft [ al kan ik dat ook in de preview maar goeddd ]

Had er meer van verwacht, eigenlijk.
De cover is wel mooi!

Ik ben fan van haar kleding en stijl, maar niet zo fan van haar en wat ze te vertellen heeft dus ik denk het niet.

Ik ben EauDeFashion maar dan even op m’n oude profiel. Je hoeft het blad zelf niet te kopen (wat wel handig is aangezien het maar op een gering aantal verkooppunten te koop is) maar je kan het gewoon lezen, door op de link te drukken die in het topic staat.

Ik had er zelf eigenlijk niet veel van verwacht en ik wil het graag een keer lezen. Het lijkt, zoals al gezegt werd wel precies op The Hills.

mensen moeten stoppen met boeken schrijven als ze niks te vertellen hebben

hahahaha, i agree.

Hij lijkt me erg leuk!! Vandaag is hij uit in de VS he, ik hoop dat hij snel hier komt.

http://justpink.punt.nl/?id=526952&r=1&tbl_archief=&

xx

vandaag komt ie in amerika uit, denk dat ik m ga bestellen :slightly_smiling_face:

Oftewel, ze hebben een ghostwriter in een kamer opgesloten met een paar DVDs van The Hills en hem/haar gezegd dat hij er op de een of andere manier een boek van moest maken.

Daar ben ik het echt helemaal mee eens.

Ben toch wel benieuwd hoe het boek is dus heb hem besteld via Van Stockum Boekenverkopers :wink:

Ah hij is zooooo leuk

ik heb het eerste boek al &de tweede ook, hihi.
nu nog wachten op de derde (:

Lauren is geweldig, maar boeken schrijven kan ze niet!

Schrijven kan ze wel. Misschien niet op de manier die jou bevalt. Maar ze kan wel goed schrijven.