Snappen jullie dit?

Ik heb al heel lang een relatie met deze super leuke lieve jongen. We hebben eigenlijk nog nooit een gevecht gehad of wat dan ook. We zijn dus altijd super close geweest en eerlijk met elkaar. Hij is zelf heel down to earth, gemakkelijk en zegt alles straight to face. Hij is daarnaast mijn beste vriend aangezien ik hem al 8 jaar ken. Een min punt is dat we een afstand relatie hebben. Hij zit in het leger en is momenteel in Afghanistan.
Gisteren avond zou hij mijn vader bellen (Hij en me vader kunnen het helemaal niet vinden). Hij wilde me vader bellen en vragen hoe het gaat. Dat heeft hij uiteindelijk gedaan. Een uur later, blokkeert hij me op alles. Facebook, Whatsapp, Twitter, Forumsites, Insta, alles. Ik heb hem heel vaak gebeld en gesmst. Maar ik kreeg niks terug. Vanmorgen smste ik hem nog zo’n tien keer en toen kreeg ik dit smsje terug: ‘Stop hier gewoon mee. Het gaat niet meer werken. We zijn gewoon klaar. Get over it’
Is dit nou het teken dat ik hem moet laten gaan? Want ik vind dat ik toch recht heb op een verklaring hiervoor. Ik zit hier echt mee… :cry:

Ik zou als ik jou was maar even met m’n vader gaan praten! Vraag me af wat er allemaal is gezegd dat hij je opeens overal op blokkeert.

Mijn vader verzwijgt te vertellen wat er is gezegd tijdens het gesprek. Volgens hem was het een heel ‘normaal’ gesprek. Hij beaamde zelfs dat het heel leuk was met hem gesproken te hebben…

Als je vader niets wilt loslaten, misschien met je moeder praten? Want misschien heeft hij wel iets tegen haar gezegd, of tegen je broer/zus (als je die hebt :flushed: ).

Nee zeker niet. Als hij denkt dat ik achterlijk ben dan heeft hij het goed mis.

Als je vader niets wilt loslaten, misschien met je moeder praten? Want misschien heeft hij wel iets tegen haar gezegd, of tegen je broer/zus (als je die hebt :flushed: ).

Dat ga ik inderdaad eens doen.

Beetje vreemd dat dit gebeurde nadat hij je vader sprak, terwijl tussen jullie alles goed zat. Als met je vader niet te praten valt (tenminste, als hij echt niet eerlijk kan zijn) is het misschien een goed idee om met je moeder te praten. Wanneer komt je vriend terug van Afghanistan? Ik snap dat je niet tot dat moment wil wachten maar nee ik vind niet dat je hem zomaar moet laten gaan, ik krijg ook het gevoel dat er iets is gebeurd en je hebt ook recht op een verklaring. Misschien durft of kan je vriend het nu niet vertellen, maar dat komt wel. Ik weet dat ze vanaf daar weinig contact hebben met de mensen hier, maar als dit alles je niets oplevert zou je over een tijdje ook nog naar zijn ouders, broer, beste vriend of wie dan ook waar hij redelijk wat contact mee heeft kunnen gaan. Maar ik hoop natuurlijk dat je al eerder duidelijkheid hebt!

Bedankt! Ik ben mezelf ook telkens maar voor aan het houden dat het komt omdat hij dáár zit met zoals je zegt, weinig contact. Ik geef hem voor nu maar even zijn tijd. Misschien moet hij over iets nadenken wat me vader klaarblijkelijk gezegd kan hebben. Even laten verwerken. Misschien heeft hij het wel moeilijk nu daar en ik wel hem niet in de weg zitten.
Hij komt zelf pas rond december terug. Twee á drie maandjes dus. Ik hoop dat we het tegen die tijd wel al uitgevist hebben. En nee, ik laat hem absoluut niet gaan. Ik denk dat ik dat niet eens kan, haha. Zijn familie bereiken is inderdaad een slim plan, maar dat doe ik na een maandje wel als ik echt geen uitweg meer vind.

Ja precies, maar hopelijk kom je er ook met je vader uit! Lijkt me sowieso geen pretje dat dat niet echt botert… Heel veel succes!

Wat rot voor je! Ik hoop dat alles op z’n plek zal vallen, want ik vind het heel raar dat hij dit doet…

Misschien heeft je vader hem bedreigd. Of omgekocht :face_with_raised_eyebrow:

Dan kan hij dat maar snel zeggen voordat ik er zelf achter kom, haha. :confounded:

Wat rot voor je! Ik hoop dat alles op z'n plek zal vallen, want ik vind het heel raar dat hij dit doet...

Thank you! Ik vind het ook héél raar.

Erg vreemd, ik zou sowieso vertellen tegen je vader dat hij sinds het gesprek het contact tussen jullie heeft verbroken en dat je hier erg mee zit en dat als hij iets achter houd het heel kinderachtig van hem is.

jemig wat heftig!
ik zou gelijk naar Afghanistan willen vliegen voor een verklaring hahaha maarja dat gaat natuurlijk niet.
sterkte ermee! en laat je weten hoe het ging?

Jeetje, wat vervelend zeg. Vooral omdat het zo uit het niets kwam omdat jullie altijd een goede relatie hebben gehad dan! Hoop voor je dat alles weer goed komt, en succes met je vader!

jemig wat heftig![color=rgb(51, 51, 51)][size=13px][font=Helvetica Neue]ik zou gelijk naar Afghanistan willen vliegen voor een verklaring hahaha maarja dat gaat natuurlijk niet.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]sterkte ermee! en laat je weten hoe het ging?
Ik hou je op de hoogte!

Jeetje wat raar! Ik zou inderdaad eens met je vader gaan praten, en ik zou een verklaring van hem willen. Zonder verklaring kan je het denk ik ook moeilijker los laten.

Sterkte :sob::muscle:

Heel raar allemaal. Hou je sterk meisje :sob::muscle:

Hou ons op de hoogte! Ik denk net als alle anderen hier dat je vader iets heeft gedaan, alles komt goed!

Wow sterkte! Lijkt me een heel nare situatie waar je in moet zitten :astonished: machteloosheid.