Snapchat

Hi,
Er zit een jongen uit mijn klas die ik al 2 jaar ken, al zit hij pas sinds dit jaar in mijn klas. Maargoed het is echt een hele lieve jongen die nooit iets door zou vertellen of wat dan ook. Toch voel ik me een beetje raar. We sturen ‘intieme’ fotos naar elkaar via snapchat (in bh enz.) iig we kunnen er wel goed over praten, maar vanmiddag hoorde ik ineens dat hij hetzelfde met mijn beste vriendin doet. Wat moet ik doen?

1 like

Als jij hem leuk vindt en een relatie met hem wil(de), zou ik hiermee stoppen. Jullie hadden niet echt iets toch? Een relatie/flow ofzo?
Als je geen relatieniet wil, en die foto’s gewoon ‘voor de fun’ stuurt, als een soort friends with benefits ofzo, dan maakt het ook niet uit als hij dit ook met je beste vriendin doet toch? Dan is het niet alsof hij vreemdgaat

Pas sowieso alsjeblieft op met die foto’s, want ook als hij geen screenshot maakt op snapchat kan hij ze alsnog opslaan. Zet dus nooit je hoofd/kamer/andere persoonlijke dingen op de foto, anders kan je er nog wel eens gedoe mee krijgen! Zelfs als hij ‘nooit iets zou doorvertellen’

Ik heb nooit mn hoofd ofz erop haha maar ik vind hem leuk en dat weet mijn vriendin ook… en ze zei zelf ook dat we flow hadden, maar misschien ziet hij dat anders

Die vriendin wist dat je hem leuk vindt maar stuurt wel naaktfoto’s naar hem? Dat is ook niet zo chill van haar. Het kan inderdaad zijn dat hij dat anders ziet ja. Maar ik zou geen relatie meer met hem willen nu als ik jou was

Stop alsjeblieft met die foto’s sturen want straks gaan ze rond. Hij klinkt niet als zo’n lieverdje als hij met je beste vriendin ook hetzelfde doet. Waarschijnlijk zijn jullie ook niet de enige twee. Mijn advies: Niet vertrouwen en afkappen!! het is je vriendje niet, dus er is geen reden toe om hem ermee te vertrouwen.

Stop inderdaad meteen met die foto’s sturen. Ook al stuur je ze maar 3 seconden hij kan een foto van een foto maken met een andere telefoon. Je moet meteen stoppen met deze jongen, hij is niet je boyfriend en het feit dat hij ook foto’s met andere meisjes deelt (en zij met hem) wijst er ook op dat hij niet te vertrouwen is. Succes!

Misschien niet meer zo goedgelovig zijn en naaktfoto’s sturen. Dat is gewoon niet slim. Maar ja, dat is al gebeurd. Ik zou echt niet blij zijn met die vriendin van je en ik zou vooral stoppen met foto’s sturen en hopen dat hij niks heeft gescreenshot.

Precies dit. Jij kan je er toch ook niet goed bij voelen, wetende dat hij dit ook met andere meisjes doet? Een vriendin van mij heeft dit ook ooit gedaan, en haar foto’s hingen binnen een week door de hele school, dus stop alsjeblieft met die foto’s !!!