Snapchat

Er is een jongen die mij soms uitscheld wanneer hij met zijn vriend is en soms naar mij lacht wanneer hij alleen is , en dan had ik hem toegevoegd op snapchat want het is gewoon een klasgenoot… Hij heeft me geaccepteerd en in 1 of 2 weken heeft hij mij verwijdert…? Oke ik ben nu echt in de war wat moet ik zeggen tegen hem en moet ik hem ook verwijderen en wat the fudge probeert hij te doen? ( En mijn vrienden denken dat hij mij leuk vind maar zijn vriend stelt me rare vragen van hoeveel vriendjes ik heb gehad, Ik snap het echt niet??)
:flushed: :dry: :rage: :rage: :bored: :rage: :rage: :rage:

Ow en we praatten gewoon normaal op Snapchat

Ik zou niet teveel aandacht geven aan die jongen. Ik zou er dus verder ook niks over zeggen tegen hem.

Ja je hebt gelijk , maar weet je wat ik niet snap het leek alsof hij verliefd op me was dat zegt een vriendin van mij ook en zijn andere vriend wanneer hij langs me loopt kijkt hem altijd lachend aan (die jonge zit ook naast mij :rage:)

Geen aandacht aan geven. Jongens die zo zijn verdienen jouw aandacht niet! Het enige wat ze willen is laten zien aan vrienden dat ze het durven om meisjes zo te behandelen. Wat jongens niet weten is dat ze moeten laten zien wie ze echt zijn, en dat moeten ze niet bij vrienden veranderen.

Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik heb niet helemaal het idee dat hij verliefd op je is, aangezien je zegt dat hij je soms uitscheld en je verwijderd heeft. Ik heb het idee dat het een beetje stoerdoenerij is.

Ja klopt je hebt gelijk dankjewel, als hij rare dingen doet moet ik soms lachen terwijl ik echt geïrriteerd ben :hammer: , hoe kan ik dat afleren om m te negeren? :cold_sweat:

Ik ben 16

Ben je echt 16? Je schrijft nog best wel kinderlijk dan, maargoed.
Gewoon niet meer lachen als je boos bent en er verder niet op in gaan.

Thanks, ja 09-08-1999

dan ben je 15?

HAHAH ja dat dacht ik dus ook al.