Snapchat

Hey Meiden,

Ik heb een vraagje.
Ik heb sinds ongeveer een maand een vriend, nog niet zo lang dus. Nu zei hij een tijdje terug tegen mij toen we in de supermarkt liepen over een van de medewerkster dat ze wel eens naaktfoto’s stuurt op snapchat naar een vriend van hem. En later was dit nog een keer gebeurd over een andere medewerkster. Nu zag ik toevallig bij z’n snapchat staan dat een van die meisjes nu ‘best friends’ is met hem (We snapchatten namelijk ook met elkaar). Maar ik weet niet of ik hier iets over moet zeggen of vragen aan hem… Ik bedoel ik weet niet eens zeker of het gaat om zulk soort foto’s en stel het is zo, heb ik dan het recht om er iets van te zeggen. Ik bedoel onze relatie is nog best wel pril, maar toch voel ik me er best wel kut om.

Ik zou er wel wat van zeggen op een rustige/luchtige manier.

Ik zou er nog heel even mee wachten. Hoe ‘gevaarlijk’ zijn die foto’s dat hij erop ingaat. In hoeverre stuurt die medewerkster echt naaktfoto’s? Zolang jij geen argwaan toont en hij er niet meer over begint, zou ik het even laten rusten. Pas als je denkt: nu moet ik er iets van zeggen, zou je het rustig aan kunnen kaarten.

Het kan zo zijn dat zij naar hem stuurt (maar alleen zijn vriend noemt om safe te zijn, opzich niks mis mee). Maar ik denk dat als hij wat pikante dingen terug zou sturen hij er uberhaupt niks over gezegd had.
Ik zou idd een luchtige opmerking maken, misschien iets van je telefoon met zijn best friends aan hem laten zien en vragen of dat niet het account is van dat meisje die pikante foto’s stuurt. Als hij zegt ja, kan jij zeggen iets van “oh ik dacht dat de pikante fotos alleen naar de vriend van je gingen”

Wat Lavander zegt!

Zoiets zou ik inderdaad ook zeggen ja

Vind dat meer doorzoekend en lichtelijk aanvallend over komen… zo van Oh die foto’s gaan ook naar jou ipv alleen naar je vriend… terwijl dat helemaal niet zeker is…

Ik ben zo iemand die er een grapje over maakt maar wel straight is in dat grapje…
Zo van Ehj *naam* Die meid van die naakt foto’s staat tussen je beste vrienden, Als je maar onthoud dat alleen ik de jouwe mag zien! :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes: